کشف کالای قاچاق در بهبهان

خورنا : علی تقی‌زاده اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک خودرو تعداد ۲۹۲ دستگاه بی‌سیم نظامی به همراه بیش از یک هزار قطعه لوازم جانبی آن را کشف کردند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: مأموران در حین گشت‌زنی در محور دیلم – بهبهان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.
به گفته فرمانده انتظامی بهبهان مأموران پلیس پس از توقف در بازرسی خودرو تعداد ۲۹۲ دستگاه بی‌سیم نظامی، ۲۵۰ شارژر، ۳۸۵ دستگاه باطری، ۳۹۲ گیره و آنتن مربوطه که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: راننده خودرو پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
تقی‌زاده همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح سالم‌سازی و پاکسازی جامعه از آثار و نشانه‌های فرهنگ مبتذل و منحط غرب به‌ویژه در واحدهای تجاری، اماکن عمومی، ورزشی، داروخانه‌ها، آموزشگاه‌ها، مطب‌ها، دفاتر، مأسسات و شرکت‌‍ها است.
وی ادامه داد: از اهداف دیگر این طرح، پاکسازی جامعه از وجود جرایمی نظیر بدحجابی، تهیه و توزیع مشروبات الکلی، تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی، خرید و فروش فیلم‌های مبتذل و مستهجن و استفاده از مانکن‌های غیر متعارف است.
فرمانده انتظامی بهبهان در پایان اظهار داشت: امینت شهرستان جز با همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با اداره پلیس میسر نخواهد شد که امیدواریم شهروندان در این خصوص با پلیس شهرستان همکاری لازم را ایجاد کنند.