رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

دفاع از تولید ملی اولویت کاری دولت دوازدهم باشد

فریدون حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اندیمشک با بیان اینکه اقتصاد و تقویت خود کفایی ملی در عرصه تولید داخلی یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است اظهار کرد: در صورت توجه به این منطق و رویه، شکوفایی اقتصادی کشور فراهم و زمینه برای توسعه ایران اسلامی با تکیه‌بر تولید ملی فراهم می‌شود و زمینه استقلال اقتصادی کشور تقویت خواهد شد.

وی مهم‌ترین اثر تقویت تولید ملی را افزایش فرصت‌های شغلی در کشور دانست و افزود: دفاع از تولید ملی زمینه واردات را کاهش و ظرفیت اقتصادی کشور را توسعه خواهد بخشید.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برخی از کالاهای وارداتی امکان تولید در کشور را دارند، تصریح کرد: ما باید نیازهای بخش‌های مختلف تولیدی را رفع کنیم تا امکان تولید این محصولات در کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه دفاع از تولید ملی اولویت کاری دولت دوازدهم باشد، گفت: دولت دوازدهم باید دفاع از تولید ملی را توجه داشته و اعضای کابینه انتخابی نیز در جهت تحقق اهداف اقتصادی مرتبط با این حوزه گام بردارند.

حسنوند با بیان این که مجلس نیز به اقتصاد و تقویت خودکفایی ملی در عرصه داخلی توجه ویژه دارد خاطر نشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برنامه‌های کابینه معرفی شده را در این زمینه بررسی می‌کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: جوانان پشتوانه عظیم اجتماعی ایران اسلامی هستند و با استفاده از این ظرفیت باید روحیه ملی را تقویت و از این فرصت برای کار آفرینی و تأمین نیازهای جوانان و ایجاد زمینه عمران و آبادانی کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/