در محکومیت هنجار شکنان روز قدس:

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: حرمت تمامی مسئولان نظام باید رعایت شود

خورنا|احمدرضارستمی: دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگاران در مورد حادثه تلخ توهین به رئیس‌جمهور در روز قدس امسال اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس باید همیشه نمایشگر انسجام و وحدت ملی باشد و انجام چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای که توأم با بی‌حرمتی و تفرقه باشد، ممکن است علاوه بر وارد آوردن خدشه‌ به وحدت ملی در سطح کشور، به شأن و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان نیز صدماتی وارد کند.

وی با تأکید بر خودداری از هرگونه رفتارهایی که شائبه هنجارشکنی، بی قانونی و کاهش انسجام و وحدت ملی در کشور دارد، خاطر نشان کرد: حفظ حرمت مسئولان نظام، دولت، رؤسای قوا همیشه باید مدنظر قرار گیرد و بی‌شک اقدامات این چنینی به دور از مصالح نظام و کشور می‌باشد.

یوسفی بیان کرد: قانونمداری و حفظ احترام دیگران کاملاً مورد تأکید مقام معظم رهبری است و ایشان همیشه با جلوگیری از هرگونه برخوردهای هنجارشکن توأم با بی‌احترامی در حق مسئولان مختلف نظام، فرموده‌اند که قانون و حرمت‌ها همیشه رعایت و نگه داشته شود.

نماینده مردم اهواز گفت: باید یک فضای گفتمان ملی در راستای تحقق انسجام ملی، در مدنظر داشته باشیم تا انشاالله از بروز چنین مسائلی در آینده جلوگیری کنیم که براین‌اساس لازم است همه جریان‌های سیاسی، مردم و مسئولان در راستای این انسجام اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در پایان عنوان داشت: همه ما در جهت فرامین رهبری هستیم و اگر مشکلی هم در سطح دستگاه‌های اجرایی باشد قطعا برای حل آن باید از راهنمایی‌های حکیمانه ایشان بهره مند شویم و نیز لازم است قانون‌مداری را همیشه به عنوان یک اصل سر لوحه حرکت‌های خود قرار دهیم.