رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان؛

سال ۹۵ استان خوزستان عملکرد خوبی در واگذاری‌ پروژه‌ها به بخش خصوصی داشته است

امید حاجتی: سال گذشته در بحث واگذاری‌ها خوزستان پس از استان فارس توانست دومین رتبه را در کشور بدست آورد و این نشان دهندهٔ عملکرد بسیار خوب استان خوزستان در این زمینه است.

خورنا|احمدرضارستمی: در نشست کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید استان خوزستان امید حاجتی رئیس برنامه و بودجه استان و دبیر ستاد اظهار کرد: امیدواریم که در سالجاری بتوانیم مشابه سال گذشته اقدامات بسیار موثرتری را در زمینه اقتصاد مقاومتی، با تکیه بر شعار سال که همان تولید و اشتغال است داشته باشیم.

وی عنوان داشت: سال گذشته در بحث واگذاری‌ها خوزستان پس از استان فارس توانست دومین رتبه را در کشور بدست آورد و این نشان دهندهٔ آنست که تعداد پروژه‌هایی که برای واگذاری به بخش خصوصی چه از طریق میکانسیم مالکیت یا مدیریت، پیش‌بینی شده بود، استان عملکرد خوبی را داشته است.

حاجتی یادآوری کرد: گفتنی‌است که این عملکرد خوب استان عمدتاً بواسطه عملکرد مناسب دو تا سه دستگاه اجرایی محقق شده و اگر بقیه دستگاه‌ها هم به این وظیفه‌ای که برایشان تعریف شده عمل نمایند، طبیعتا می‌توانیم علیرغم تمامی مشکلاتی که شاید در استان خوزستان وجود دارد، رتبه نخست کشوری را بدست آوریم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خوزستان با بیان اینکه بحث واگذاری‌ها همچنان اولویت دولت در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است گفت: انتظار داریم که در سالجاری با توجه به تقاضای خوبی که برای مشارکت بخش خصوصی در تکمیل مدیریت پروژه‌ها وجود دارد، بتوانیم عملکرد بسیار بهتری را در بحث واگذاری‌ها داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امسال در برنامه‌ها و پروژه‌های ابلاغی به استان تفاوتهایی ایجاد شده است توضیح داد: در سال گذشته پروژهای ابلاغ شده به استان که برای آنها برش استانی تعریف شده بود ۲۳ دستگاه بودند که امسال به ۱۹ دستگاه تبدیل شده‌اند و از ۱۲۶ پروژه به ۹۲ پروژه ، که در مجموع برای استان ۲۹ پروژه جدید اضافه شده است.

حاجتی در پایان گفت: امیدواریم که در سالجاری با تلاش بیشتر شاهد تحقق درصد بالاتری از پیشرفت فیزیکی و اهداف پیش‌بینی شده در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باشیم و نیز بتوانیم با در نظر گرفتن شعار سال یعنی تولید و اشتغال بیشتر، تمامی تلاش خود را از ابتدا معطوف به این دو موضوع قرار دهیم، بویژه در مقوله اشتغال که امروزه بحث روز مملکت و نیاز ضروری جوانان و بخش قابل توجهی از جامعه جویای‌کار کشور است.