مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان: سند ۶۳ هکتار زمین را برای احداث نمایشگاه جدید دریافت کردیم

رحیم جلیلی: نزدیک به سه سال مجموعه نمایشگاه بین المللی خوزستان برای گرفتن مکان و فضای مناسب نمایشگاه تلاش میکرد که بالاخره سند ۶۳ هکتار زمین گرفته شد. 

خورنا|احمدرضارستمی: رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان در حاشیه بازدید همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بهاره خوزستان در یک نشست خبری که در سالن جلسات نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار شده بود گفت: نزدیک به سه سال مجموعه نمایشگاه بین المللی خوزستان برای گرفتن مکان و فضای مناسب نمایشگاه تلاش میکرد که بالاخره سند ۶۳ هکتار زمین گرفته شد.

جلیلی با بیان این که در اردیبهشت‌ سال۹۶ ساخت و تجهیز نمایشگاه را شروع می کنیم، افزود: نقشه و طراحی آن طبق فناوری روز انجام شده است و از این به بعد تلاش همه مسئولان و نمایندگان مجلس را می طلبد تا بتوانیم فضای نمایشگاهی با استاندارد جهانی در خور شأن نام خوزستان را ساخته و تجهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره آخرین نمایشگاه در سال ۹۵ است، گفت: حدود ۳۸ موضوع نمایشگاهی در سال ۹۵‌ برگزار شده که خوشبختانه این نمایشگاه ها هم در بحث صادرات غیر نفتی و هم در بحث اشتغالزایی اثر گذار بوده و از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز اثر خود را بر جامعه داشته اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های خوزستان با بیان این که  نمایشگاه بین المللی پتانسیل خوبی برای عرضه آخرین دستاوردها و‌ تولیدات و همچنین نمایش فناوریهای نوین است، ادامه داد: در تقویم نمایشگاهی سال۹۶ هم با تعداد ۴۴ موضوع نمایشگاهی در خدمت مردم استان خواهیم بود و با توجه به تبادل اطلاعات و دانشی که ‌در نمایشگاه می شود ٬ تا به امروز مورد استقبال بازدید کنندگان و شرکت کنندگان قرار گرفته است.

جلیلی با اشاره به انجام اقدامات اولیه برای تجهیز زمین جدید نمایشگاه گفت: با هماهنگی نمایندگان و مسئولان استان در اردیبهشت سال ۹۶ حصار کشی، تسطیح و نصب سردر آن انجام می شود و پس از آن هم سعی بر این است که در کمترین زمان اقدامات دیگری را نیز انجام دهیم اما نمی توان زمان دقیقی برای بهره برداری از آن اعلام کرد ولی بطور کلی اگر اعتبار باشد میتوانیم بهترین نمایشگاه را در کشور طراحی کنیم.

وی در پایان با بیان این که نمایشگاه ها در سراسر کشور جزو بخش خصوصی محسوب می شوند، اظهار کرد: سال ۸۵ و۸۶ دیوان محاسبات دستور داده که تمام سهامداران دولتی از نمایشگاه ها خارج و به بخش خصوصی واگذار شوند و تمام مدارک آن نیز موجود است و در حال حاضر نمایشگاه بین المللی خوزستان ۴۶ سهامدار بخش خصوصی دارد.