نخستین امام جمعه شهر چمران منصوب شد

خورنا: حجت الاسلام ˈسیدمنتصر هاشمی به مدت سه سال به عنوان نخستین امام جمعه شهر چمران منصوب گردید.

به گزارش خورنا، باصدور حکمی از سوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام ˈسیدمنتصر هاشمی به مدت سه سال به عنوان نخستین امام جمعه شهر چمران منصوب گردید.

مراسم معارفه امام جمعه شهر چمران  در شورای اداری این شهرستان نیز با حضور آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی  و برخی از مسئولین شهرستانی در تالار اندیشه شهرک بعثت  برگزار گردید.

دکتر منصور قمر فرماندار  شهرستان بندر ماهشهر  در این مراسم حضور آیت الله موسوی جزایری و هیات همراه به این شهرستان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار داشت: معرفی و حضور امام جمعه در شهر چمران حرکتی مثبت و همراه با برکت معنوی است که به طور قطع باعث شتاب در پیشبرد توسعه فرهنگی در این شهر  خواهد شد.

وی یکی از عوامل مهم رشد سیاسی و اجتماعی مردم را آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دانست و گفت: این وظیفه خطیر از سوی امامان جمعه انجام می شود و بدون شک نماز جمعه بهترین مکان برای افزایش بصیرت، دشمن شناسی و معرفت دینی است.

در ادامه حجت الاسلام محمدزاده رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان حکم انتصاب نخستین امام جمعه شهر چمران را قرائت کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهر مبارك است...پس انشاءا... مقدمات جدايي كامل جراحي از ماهشهر نيز فراهم شده و نتيجه اش اينست كه گزارشگر بازي فينال بسكتبال با كمال وقاحت بگويد تماشاگر خونگرم بعثتی....شهرك بعثت در جنوب خوزستان واقع است....سالن بعثت بندرامام و اينگونه جعليات...... عزيزان دلسوز ماهشهر مراقب باشيد اين كه ما ميرويم به تركستان است