بندرماهشهر میزبان سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان شد

بندرماهشهر میزبان سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان شد

علی نریمی رئیس انجمن موسیقی شهرستان بندرماهشهر با عنوان این خبر که بندرماهشهر یکی از سه شهر میزبان در سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان است، بیان کرد: در سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان خوزستان سه شهر ‌ اهواز، بندرماهشهر و امیدیه به عنوان میزبان جهت اجراهای زنده گروه های موسیقی استان خوزستان انتخاب شدند.

وی افزود: در چهل سال انقلاب باشکوه اسلامی ایران این اولین میزبانی شهرستان بندرماهشهر به عنوان میزبان جشنواره موسیقی است.

وی ادامه داد: این جشنواره در بندرماهشهر به مدت سه شب و در مجموع ۵ اجرا برگزار خواهد شد که در این میان ۴ اجرای آن را گروه های بومی نمیرا در سبک گیتار الکتریک، گروه اهورا در سبک سنتی، گروه آرش در سبک پاپ و گروه لوریان در سبک محلی تشکیل خواهند داد.

دبیر اجرایی سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان با بیان اینکه تمامی اجراها در سالن شهید آوینی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از تاریخ ۱۵ اسفند ماه گروه های موسیقی راه یافته در جشنواره موسیقی فجر بر روی استیج خواهند رفت که بلیط فروشی این اجراها بصورت الکترونیکی و زیر نظر انجمن‌ موسیقی استان خوزستان به فروش می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی دوستدارن موسیقی دعوت می‌شود که با حضور در این اجراها از گروه‌های موسیقی مورد علاقه خود حمایت کنند.