احداث ساختمان اداری جدید در شهر‌های خوزستان ممنوع شد

خورنا: نماینده معاونت برنامه‌ریزی استانداری خوزستان گفت: با توجه به تاکید استاندار خوزستان، احداث هرگونه ساختمان اداری جدید در شهرهای این استان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محسن توکل ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که در فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آبادان برای مبادله موافقت‌ نامه‌‌های خود در خصوص اعتبارات اعلام شده برای آنها از سوی اعتبارات تملک و دارایی استان خوزستان، وارد عمل شوند.

وی افزود: حداکثر زمان مبادله موافقت‌نامه‌ها ۱۵ روز پس از اعلام از سوی دستگاه‌های اجرایی آبادان است و اولویت برای تخصیص اعتبار به دستگاه‌ها با پروژه‌های تکمیلی است.

نماینده معاونت برنامه ریزی استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار خوزستان، احداث هرگونه ساختمان اداری جدید در شهرستان‌ها ممنوع است و این موضوع تنها با تایید کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان‌های اداری استانداری خوزستان و در موارد خاص امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به موافقت‌نامه‌های پروژه‌های تکمیلی گفت: دستگاه‌های اجرایی که در این جلسه برای پروژه‌های تکمیلی آنها تخصیص اعتبار صورت گرفته اجازه تغییر عنوان، محل احداث، حجم عملیات و اهداف پروژه‌ها را ندارند.

توکل در پایان گفت: اعتبارات تملک و دارایی برای اختصاص به دستگاه‌های اجرایی در ۱۰ بند تعریف شده و اولویت با پروژه‌های نیمه تمام و پس از آن پروژه‌های احداثی و پیشنهادی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *