یک کلام از ترکان درباره خوزستان!

خورنااکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور که با اظهارات عجیب و غریب خود در زمینه آبگوشت بُزباش و قرمه‌سبزی، شهره عام و خاص شده اخیرا درباره خوزستان نیز سخن رانده و گفته است که ما وسط کار بازسازی، خوزستان را رها کردیم و گفتیم تمام! درحالی که این طور نیست و ساخت و سازهای انجام گرفته برای ما افتخارآمیز نبوده و نیست.

بنابراین نمی توانیم به بازسازی شهرهایی مانند آبادان و خرمشهر و روستاهایش افتخار کنیم. از نظرات آبگوشتی ترکان که بگذریم ، این نظر وی و تاکید بر رهاسازی خوزستان در دوران سازندگی و پس از آن، واقعیت تلخی ست که نباید به راحتی از کنار آن گذشت و باید علل و عوامل آن را بررسی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سربندر اقاى ترکان اشاره به واقعیتى دارد که از چشم مردم ابادانوخرمشهر حتى پنهان است وقتى به سنت ابادان از سمت سربندر میورید! همان ابتدا ،نماى شهر ابادان گویاى عمق کم کارى وبهتر است بگوییم عمق بیکارى اى میشویم که در این دوران نظام جمهورى اسلامى صورت گرفته !حالا میخواهد زمان حکومت قبلى طلا بوده یا اصلا بیابان باشد!اصولا ده سال زمان کافى اى است براى اینکه شهرى از صفر ساخته شود!وبه مرحله ابادانى کامل برسد ومثال زدنى گردد! این اقاى ترکان رفت سر اصل مطلب !دیگر نیاز نیست حرفهاى تحریکى مثل خیلى از دوستان ابادانى که در صفحات مجازى سیاهمالى میکنندزد، حرف ایشان گویلیی کامل رادارد!مسولین دوران جمهورى اسلامى تقریبا به مقدار صفر کار کرده اند!فرصت سی سال داشته اند!بودجه !انقدر داشته اند که ابادان را مثل بهترین شهر هاى جها ن،بسازند ! سلیج غربى وشرقى را نگاه کن !ادم اشکش در میاید از این همه تصویر ویرانى! خلاصه مردم ما مسولین نظام متهم هستیم!متهم به فرصت سوزى!متهم به بى عرضگى!متهم به کوتاه بینى !متهم به خودخواهى!
  • رضا درود بر ترکان