خرمشهر دو قسمت میشود!

خورنا: رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: تقسیم خرمشهر به دو منطقه ۱ و ۲ از سوی شهرداری باعث ایجاد آسایش و راحتی شهروندان و کاهش مراجعات آنان به شهرداری شد.

سید جواد ادریس پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آسایش مردم هدف اصلی شورای شهر خرمشهر است و با این نگاه در گذشته پیشنهاد لایحه تقسیم شهر به دو منطقه یک و دو از سوی شهرداری خرمشهر به شورای شهر داده شد.

وی افزود: با تصویب این لایحه و تایید فرمانداری ایجاد مناطق دوگانه شهرداری در خرمشهر تصویب و شهرداران آنها نیز پس از آن منصوب شدند.

رئیس شورای شهر خرمشهر عنوان کرد: اکنون شهروندان خرمشهری به منظور انجام کارهای مربوط به خود در شهرداری و خدمات مربوطه در این زمینه در این دو منطقه به شهرداران مناطق خود مراجعه  کرده و در اسرع وقت و با صرف هزینه کمتر خدمات را از سوی شهرداری دریافت می کنند.

ادریس پور تصریح کرد: این امر باعث شد یک نوع آسایش، راحتی و رضایت نسبی در بین شهروندان خرمشهری ایجاد شود.

وی تقسیم کار در بین شهرداران مناطق را نوعی رقابت بر شمرد و افزود: با توجه به تقسیم کار در بین شهرداران مناطق یک نوع رقابت بین آنها ایجاد شده که این امر باعث رسیدگی به برخی از خدماتی شده که در گذشته برای شهروندان ایجاد نارضایتی کرده بود، و این امر علاوه بر افزایش خدمت رسانی به مردم، رضایت نسبی را در برداشته است.

رئیس شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: مدت زمان اکثر کارها برای خدمات رسانی به مردم از جمله کارشناسی زمین یا ساختمان کاهش پیدا کرده که اسباب رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *