شهردار جدید شهر چمران؛

اهداف شهرداری چمران تشریح شد/ پروژه های عمرانی اولویت دارند/ شهروندان ناظرکار شهرداری باشند

خورنا: شهردار شهر چمران ماهشهر گفت: معیار ما بودجه است و هدف و اولویت ما تحقق پروژه‌های عمرانی است که مطابق بودجه سال مالی جاری تعریف شده‌اند.

ابراهیم بریحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در ماهشهر اظهار کرد: شهر چمران با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که رفع این مشکلات نیازمند یک عزم همگانی و جدی است.

وی افزود: همه باید دست به دست یکدیگر داده و با ایجاد یک جو منسجم، برای تحقق اهداف و توسعه و پیشرفت شهر چمران تلاش کنیم.

شهردار چمران با بیان اینکه برای توسعه و آبادانی این شهر نیازمند ارائه راهکار، ایده و افکار شهروندان هستیم، بیان کرد: از شهروندان فهیم چمرانی انتظار می‌رود ناظر کار شهرداری بوده و هرجا نیاز دیدند علاوه بر انتقاد‌های سازنده خود از ارائه نظرات، ایده‌ها، افکار و راهکارهای خود دریغ نکنند.

بریحی‌نژاد ادامه داد: به شهروندان چمرانی این اطمینان را می‌دهم که از منتقدان و انتقادهای سازنده آنها به شدت استقبال کرده و در پایان سال نیز منتقدی که انتقاد سازنده‌ای را مطرح و در نهایت این انتقاد وی منجر به رفع مشکل و معضلی شود به شکل شایسته‌ای تکریم شود.

وی با قدردانی از تعامل مناسب شورای اسلامی شهر چمران، عنوان کرد:‌ با تعامل بسیار خوبی که با اعضای شورای شهر وجود دارد تاکنون بسیاری از مسائل به صورت دوستانه حل شده است و این اطمینان را دارم که از این به بعد نیز همه مسائل به صورت دوستانه و در چارچوب قانون حل خواهد شد.

شهردار چمران همچنین به اولویت‌ها و برنامه‌های خود اشاره کرد و افزود: معیار ما بودجه است و هدف و اولویت ما تحقق پروژه‌های عمرانی است که مطابق بودجه سال مالی جاری تعریف شده‌اند.

بریحی‌نژاد تصریح کرد: با استفاده از تمام امکانات لازم در راستای تحقق بودجه سال ۹۳ تلاش خود را به کار خواهیم بست و امیدواریم بتوانیم در پایان سال شاهد تحقق کامل بودجه شهرداری چمران باشیم.

وی در ادامه مسائل فرهنگی را از اولویت‌های مهم کاری خود در شهرداری چمران عنوان کرد و گفت: یکی از مسائل عمده‌ای که با کمک اعضای شورای شهر و دراز کردن دست نیاز به سوی شهروندان و با ایجاد یک جو منسجم در ساختار شهرداری برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد پرداختن به مسائل فرهنگی است.

شهردار چمران با تأکید بر اینکه فرهنگ زیرساخت توسعه همه‌ جانبه شهر است، بیان کرد: اگر جامعه‌ای از نظر فرهنگی به رشد لازم و مناسب برسد بدون تردید در سایر ابعاد نیز شاهد رشد، تعالی و توسعه همه جانبه‌ای خواهد بود.

بریحی‌نژاد افزود: بنابراین شهرداری نیز وظیفه خود می‌داند علاوه بر نهادهایی که رسالت ذاتی و کار تخصصی آنها امور و مسائل فرهنگی است، در این زمینه تمام تلاش و جدیت خود را به کار ببرد.

وی همچنین به مهم‌ترین اولویت‌های عمرانی شهر چمران اشاره کرد و افزود: اگر همتی در سطح شهر بوجود بیاید ساماندهی بازار چمران را در دستور کار خود داریم.

شهردار چمران ادامه داد: ساماندهی آرامستان امام‌زاده ویس نیز از دیگر اولویت‌های کاری این شهرداری به شمار می‌رود.

بریحی‌نژاد متذکر شد: وجود آب‌های سطحی و نیزار در ورودی شهر چمران نیز از مشکلات عمده این شهر است که روح هر تازه واردی را خراش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط برنامه مدونی برای ساماندهی این وضعیت داریم که امیدواریم این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن به تحقق برسد.

شهردار چمران گفت: امیدوارم با تعامل کامل با تمام دستگاه‌ها و ادارات شهر و شهرستان و همچنین همکاری و همراهی شهروندان فهیم چمرانی، بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت این شهر گام‌های مؤثری برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *