قدر زیبایی های خوزستان را بدانیم؛

آیت الله موسوی جزایری: در مقابل تفکری که واقعیت خوزستان را به درستی نشان نمی دهد مقاومت کنیم

خورنا_سارا ممبینی: آیت الله موسوی جزایری با حضور در شورای اداری استان یکی از وظایف مسئولین را مطرح کردن افتخارات استان خوزستان در عرصه های علمی ، ورزشی ، دانشگاهی ، جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی و تاریخی دانست و گفت: ما بایدسعی کنیم خودمان را بیشتر بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز؛ نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: خوزستان سابقه ای کهن دارد و دارای جاذبه های بالای توریستی است . استان ما یک رودخانه ی زیبا به نام کارون دارد و سواحل کارون هم با پارکهای بزرگ و مراکز تفریحی بسیار زیباست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه مسافرانی که به استان ما سفر می کنند از مشاهده ی مناظری که در خوزستان می بینند بسیار لذت می برند، افزود: به جای اینکه ما قدر زیبایی ها را بدانیم و با پخش بروشور و عکس  این تصاویر اثر بخش را برای استفاده همگان منتشر کنیم به تفکری دامن می زنیم که خوزستان آلوده است، گرم است یا مثلا می گوییم اهواز آلوده ترین شهر جهان است.

آیت الله موسوی جزایری خاطر نشان کرد : ما باید در مقابل تفکری که واقعیت خوزستان را به درستی نشان نمی دهد مقاومت کنیم و اجازه ندهیم این دروغ ها پخش شود چون انعکاس خارجی آنها بد است.

نماینده ی ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش گفت : باید سعی کنیم قدر سرمایه گذاران و پیمانکاران را در استان بدانیم و آنها را فراری ندهیم . چرا تا دو تا پیمانکار قوی در استان کار می کنند به آنها حسادت می کنیم و پشت آنها را خالی می کنیم ! حسادت شیطان است و باید حسادت را از خود دور کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه به زودی در شلمچه کلنگ زنی یک هتل زیبا انجام می شود ، افزود: زواری که از ایران و عراق برای زیارت می آیند باید جایی برای استراحت داشته باشند و این وظیفه ی ماست تا شرایط را برایشان فراهم کنیم و امکانات مناسب در اختیارشان بگذاریم.