برخی رخداد ها را در سطح استان باید ملی کرد؛

استاندار: فولاد خوزستان نماینده ملت ایران است و اجازه نمی دهم به این تیم تعرض شود/ مدیر باید اعتبارات را خلق کند/ از بچه های لشکر آباد تشکر میکنم

خورنا_سارا ممبینی: مقتدایی در شورای اداری استان گفت : ما باید رضایت مندی مردم از عملکرد خود را اصل قرار دهیم و نباید به جایی برسیم که نیاز داشته باشیم وظایف را برایمان مرور کنند . ما باید خودمان وظیفه مان را بدانیم و در چارچوب قانون به  آن وظیفه عمل کنیم .

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز، وی رسیدگی به امور دستگاه ها را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد باید وضعیت بیمارستانها ، رستوران های بین راهی و سازمان های گردشگری مورد ارزیابی قرار بگیرد  تا موجب رضایت مندی هر چه بیشتر مردم شوند .

استاندار خوزستان با اشاره به طرح “نکوداشت نمایندگان شهید  فقید و مردم استان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی ” گفت :حال و روز خانواده های بعضی از این شهدا خوب نیست و این زیبنده ی نظام اسلامی نیست که این افراد را رها کند. از این رو تصمیم گرفتیم که با مشورت دوستان حرکتی را شروع کنیم و شخصیت های استان خوزستان را معرفی کنیم . به همین مناسبت دهم خرداد ماه یادواره ای برگزار می کنیم که آقای ناطق نوری در این یادواره به عنوان سخنران حضور می یابند .

وی در عین حال گفت : باید به بعضی رخداد ها که در سطح استان واقع شده اند اهمیت داد وآن را تبدیل به یک واقعه ی ملی کرد.

استاندار خوزستان از دوم مهر ماه ،  روزی که آموزش و پرورش آبادان بمباران شد ، به عنوان یک روز فراموش شده یاد کرد و افزود : چنین روزهایی باید در تقویم ماندگار شود و برای آن جشنواره برگزار کرد .

مقتدایی در بخش دیگری از سخنانش گفت تمامی مسئولین باید در انجام کارها با یکدیگر مشارکت و همکاری کنند و هر  کسی که بتواند برای رفاه مردم کاری انجام دهد دستش را می بوسیم . باید دوشادوش هم سعی در محرومیت زدایی از مناطق داشته باشیم و نه اینکه هر جا بحث کسب شهرت بود حضور داشته باشیم و هر جا بحث سختی و بگیر و ببند بود پای خود را پس بکشیم !. باید مثل زمان جنگ که فردی روی مین می رفت تا راه باز شود ،عمل کنیم .  مدیر نباید بترسد که اگر در کاری پاپیش گذاشت سازمان بازرسی به سراغش می آید و یا باید به دیوان محاسبات جواب پس بدهد . باید حرف مردم را بزند و بهترین تصمیمی که می تواند بگیرد تصمیمی است که در آن منفعت مردم لحاظ شده است . مدیر باید اعتبارات را خلق کند نه اینکه تا بالادستی ها گفتند اعتبار نداریم کوتاه بیاید ! ما در استان همیشه سعی کرده ایم  به این روش عمل کنیم و از حق مردم استان دفاع کنیم .

استاندار خوزستان در ادامه  با دفاع از فعالیتهای ورزشی در استان خوزستان گفت : اتفاقی که در یک نقطه از کشور می افتد اگر باارزش باشد تبدیل به یک رخداد ملی می شود و در هر نقطه از کشور مردم قدر سرمایه های خود را می دانند . حال چه شده است که با وجود قهرمانی تیم فولاد خوزستان عده ای در استان مرتبا دنبال انتقاد از مدیریت و عوامل این تیم هستند .

مقتدایی خاطر نشان کرد : فولاد خوزستان نماینده ملت ایران است و باید از این تیم حمایت کنیم و من به نوبه ی خودم و به نمایندگی از مردم ،  از کانون وکلای استان درخواست کرده ام قاطعانه از شخصیتهای حقیقی و حقوقی که  در این تیم مورد تعرض قرار می گیرند دفاع کنند .اگر جلوی تعرض به سرمایه های خود را نگیریم این سرمایه ها را از دست خواهیم داد .

مقتدایی با اشاره به بازار فلافل فروش ها در لشکر آباد انجام چنین کاراهایی که سبب اشتغال و تفریح مردم می شوند را جالب دانست و گفت : من از بچه های لشکر آباد تشکر می کنم که خودشان این فضا را ایجاد کردند و وظیفه ی ماست که امنیت و بهداشت را برای آنان فراهم کنیم .

استاندار خوزستان همچنین گفت ما می توانیم متولی انجام چنین کارهایی باشیم و با همکاری فرماندار ، شهردار و شورای شهر مکان های مناسب تفریحی و تجاری در سایه ی امنیت و آرامش برای مردم فراهم کنیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *