تخلیه زباله ها در زمین های خالی چهره شادگان را زشت کرده است

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: تخلیه و انباشته شدن زباله ها در زمین های خالی چهره مناطق مختلف شهر شادگان را زشت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ نعمت ا.. آلبوغبیش ˈ روز سه شنبه در نشست کمیته مدیریت پسماند به منظور دفع اصولی زباله های تولیدی و رفع خطرات ناشی از آن در سالن جلسات فرمانداری شادگان افزود: شهرداران و بخشداران سه گانه شهرستان شادگان باید نسبت به شناسایی زمین های خالی که به محلی برای انباشتن زباله ها تبدیل شده اند، اقدام و مالکان آنها را ملزم به حصارکشی کنند.

وی ظاهر شهر را در ارائه فرهنگ و تمدن هر منطقه موثر خواند و گفت: انباشته شدن زباله علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی موجب نارضایتی مردم شده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به نیاز جدی بخش خنافره به یک دستگاه زباله سوز افزود: پیگیری لازم در کمیته پسماند استان خوزستان برای تخصیص یک دستگاه زباله سوز در بخش خنافره شادگان صورت می گیرد.

وی روستاهای رگبه، صراخیه، حدبه و گرمه شادگان را قطب پرورش گاو و گاومیش کشور دانست و اظهار داشت: این روستاها در نزدیکی تالاب بین المللی شادگان قرار دارند و با توجه به اهمیت زیست محیطی و اقتصادی این تالاب باید از ریختن پسماندهای حیوانی در آن جلوگیری شود.

آلبوغبیش خواستار همکاری همه دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها در دفع اصولی زباله ها و پسماندها در شهرستان شادگان شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *