ماهشهر در مسیر توسعه؛

آنچه در جلسه ستاد برنامه ریزی شهرداری ماهشهر گذشت/از تشریح پروژه ها توسط شهردار تا قدردانی فرماندار از اعضای ستاد +تصاویر

خورنا: جلسه ستاد بحران و برنامه ریزی شهرداری بندر ماهشهر با حضور فرماندار دکتر منصور قمر، شهردار و معاونین و مدیران اجرایی و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، در این جلسه ابتدا حسین صفری معاونت خدمات شهری شهرداری طی سخنانی از حضور فرماندار محترم در این جلسه تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: ستاد بحران شهرداری ماهشهر از آغاز تاکنون به برگزاری ۱۴ جلسه و ۱۶۳ مصوبه در طول ۶ ماهه سال ۹۲ داشته که همه مصوبات آن شکل اجرایی گرفته است.

وی افزود: ستاد بحران این شهرداری در فصل بارندگی و آبگرفتگی معابر و بعضاً منازل مسکونی با تمهیدات لازم به یاری شهروندان و رفع آبگرفتگی در شهر نموده است که در این راستا مبالغی در جهت اهدای مصالح ساختمانی به آسیب دیده ها دربارندگی شده است.

c52ffe8b-7da7-4c8c-9c7e-373b3cda6915_20140520_133412

وی همچنین اظهار داشت: ستاد بحران و ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ماهشهر از آغاز سال خدمات ارزنده ای را به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه نمود که جای تقدیر وتشکر از عوامل اجرایی آن دارد.

در ادامه این جلسه مهندس کمایی شهردار طی بیاناتی اظهار داشت: ستاد بحران و برنامه ریزی شهرداری بندر ماهشهر با آمادگی و تمهیدات لازم بویژه در فصل زمستان و بارندگی با تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی در رفع آبگرفتگی ها و مساعدت به شهروندان عزیز خدمات قابل  توجهی را ارائه نموده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه یاد آور شد: با توجه به اینکه رتبه شهرداری ماهشهر ۹ است از فرماندار محترم درخواست داریم که در جهت ارتقای رتبه شهرداری پیگیری نماید.

مهندس کمایی همچنین خاطرنشان  کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۱۳۴ پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری اجرا شده که پیشرفت برخی صفر تا ۱۰۰% بوده است و افزود: در سال گذشته مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در جهت ایجاد روشنایی در شهر به شرکت برق ماهشهر مساعدت شده است و در سال جدید هم مبلغ ۲ میلیارد ریال دیگر جهت پیشبرد اهداف روشنایی در شهر از شهرداری نیز این شرکت مساعدت خواسته است که در حال بررسی می باشد.

مهندس کمایی از جمله پروژه های قابل اهمیت و بارز شهرداری در سال ۹۳ را در احداث پارک ۱۵ هکتاری فاز ۶ و جاده سلامت و نیز دریاچه تفریحی خور ماهشهر دانست و افزود: این پروژه ها با جدیت و تلاش مضاعف در حال اجرا می باشند.

وی در پایان از عوامل اجرایی ستاد بحران خواست تا در خشکاندن نیزارهای اطراف شهر و بعضاً برخی از آبگرفتگی ها و نیز روشنایی پارکها در شب تلاش ویژه ای داشته باشند و آنرا در اولویت کاری خود قرار بدهند.

در ادامه این جلسه مهندس مجاهد نظارات رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر هم طی سخنانی گفت: مجموعه شهرداری بسیار پرتلاش بوده و در ستاد بحران بگونه ای بسیجی وار عمل می نمایند.

وی در ادامه اظهار داشتند: ما از طرحها و برنامه های عمرانی و خدماتی بسیار با اهمیتی که در شهر اجرا شده است و این امر موجبات توسعه و آبادانی و رضایت مردم گردیده است.

وی همچنین یادآور شد در بودجه سال ۹۳ امر زیباسازی شهری لحاظ گردیده که این مهم باعث دلگرمی و روحیه شاد و نشاط در بین آحاد مردمی خواهد شد.

 

در جلسه ستاد بحران و برنامه ریزی شهرداری بندر ماهشهر دکتر منصور قمر فرماندار محترم شهرستان نیز طی سخنانی اظهار داشت: اینجانب در طول سالهای گذشته خود شهردار بوده ام و از مظلومیت شهرداری نیز آگاهی کامل دارم و باید بگونه ای خدمت گذاری کنیم که مورد اتهام نباشیم.

قمر افزود: مردم به این امر واقف هستند اگر خدمتی در شهر انجام بگیرد برازندگی شهرداری آن شهر را نمایان می کند و مردم فهیم از ما مسئولان انتظار دارند که در قبال منابع درآمدی از نفت و گاز و ارزش افزوده شاهد شهری توسعه یافته و با عمران وآبادانی داشته باشند و البته در این رابطه باید تعامل بین مردم و شهرداری نیز باید برقرار باشد و مردم با شهرداری همراه باشند تا مشکلات مردمی با تعامل حل و مرتفع گردند.

df2212ac-6101-4e04-ac98-b2d6225b75ee_20140520_133609

فرماندار بندر ماهشهر همچنین خاطرنشان کرد: باید از طرحها و برنامه های بخشهای خصوصی حمایت و پشتیبانی نمود و طرحهای آنها را در شهر اجرا کرد چرا که بخش های خصوصی هم دارای ایده های خوبی هستند.

ایشان در ادامه اظهارات خود بیان داشت: در شهر بندرماهشهر توسط شهرداری شاهد انجام پروژه های عمرانی و خدماتی بسیار خوبی بوده ایم که با ایجاد و توسعه فضاهای سبز چهره شهر دگرگون شده است.

ایشان پروژه خور ماهشهر را طرح بسیار جالب و قابل اهمیتی دانست و خاطرنشان کرد: شهر ماهشهر بندر دارد و باید برازنده شهری بندری بوده که گمرک و نیز اجناس ته لنجی هم در آن مشاهده گردد و لنجها در خور پهلو بگیرند و این امر موجبات خشنودی مردم را فراهم می کند.

فرماندار بندر ماهشهر افزود: ما مسئولین باید خدمتگزار مردم باشیم و با خدمت گذاری به مردم باعث رضایت مردم ورضایت خداوند متعال باشیم.

وی در پایان از دست اندرکاران ستاد بحران و برنامه ریزی شهرداری بندر ماهشهر در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز تقدیر و تجلیل نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند مطالبی که از جلسه نشر یافته بسیار کلیشه ای و مسؤلین دل داده و قلوه گرفته اند . اما از عضو شورا شورا که به اصطلاح نماینده مردم دور از توقع است که به مجیز گویی و مدیحه بپردازد . آقای مهندس عضو شورا به عمق شهر رفته و مشکلات را دیده و سخن از رضایت و خوشحالی مردم می گوید ؟ بابا ای ول . دست شما درد نکنه !
    • کارمند شهرداری من به عنوان کارمند شهرداری در این جلسه حضور داشتم و مهندس نظارات را از نزدیک میشناسم ایشان یکی از دلسوز ترین افرادی است که عاشقانه به حل معضلات شهری میپردازد و همیشه در جلسات ما شرکت میکند.اگر از تک تک کارمندان شهرداری سئوال کنید این حرف من را تصدیق میکنند .در ضمن اگر مطلب بالا را با دقت بخوانید ایشان فرمودند در بودجه سال ۹۳ امر زیباسازی شهری لحاظ گردیده یعنی سالی که در پیش داریم.پس پیشاپیش قضاوت نکنید.