آسفالت خیابان سلمان فارسی شوشتر

خورنا: معاون شهردار شوشتر از آغاز پروژه آسفالت خیابان سلمان فارسی شوشتر خبر داد و گفت: این پروژه در روزهای آینده اجرایی می‌شود.

عباس اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: خیابان سلمان فارسی شهرستان شوشتر که در ناحیه سه شهرداری شوشتر واقع شده، قرار است در روزهای آینده توسط پیمانکار انتخاب شده توسط تشریفات اداری آسفالت شود.

معاون شهردار شوشتر با اشاره به آسفالت مورد نیاز برای اجرای این پروژه عمرانی شهرداری شوشتر افزود: برای اجرای این پروژه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تن آسفالت نیاز است که در این زمینه آسفالت مورد نیاز توسط پیمانکار انتخاب شده، تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه تاکید کرد: به منظور اجرای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که برای اجرای این پروژه مشکل تامین اعتبار وجود ندارد.

اسکندری با اشاره به فعالیت‌های شهرداری شوشتر در پروژه‌های عمرانی گفت: اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر شوشتر باعث شده تا رضایت‌مندی مردم از شهرداری افزایش یابد و این مسئله مرهون همکاری‌های شورای اسلامی شهر در همه بخش‌ها با شهرداری شوشتر است.