۳۲۰ نفر از ماهشهری ها به حرم مرقد بنیاد گزار انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد

خورنا: منصور قمر بیان داشت ۳۲۰ نفر از شهروندان انقلابی و  ولایت مدار برای شرکت در مراسم ارتحال امام  ره اعزام خواهند شد

به گزارش خورنا از ماهشهر، منصورقمر فرماندار شهرستان ماهشهرگفت: امام خمینی دارای ویژگی اخلاقی و معنوی بارزی داشتند و همواره با نگاه انقلابی زمینه شکل گیری انقلاب اسلامی را بوجود آوردند و نقش والایی برای مردم داشته اند.

وی تبیین اندیشه های حضرت امام راحل (ره) و توجه به جایگاه رفیع ولایت فقیه و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در راستای تحکیم بخشیدن به این جایگاه ارزشمند را از رویکردهای مهم استان عنوان کردمنصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بیان داشت : کاروان سیصد  بیست نفره با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برای  شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

منصور قمر  افزود: برای اعزام این کاروان به مرقد مطهر امام راحل هشت دستگاه اتوبوس به همراه خودروهای تدارکاتی، پشتیبانی و آمبولانس تدارک دیده است.

مقام عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب و امام خمینی (ره) و ارزش های مقدس نظام اسلامی و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری را از جمله اهداف اعزام این کاروان عنوان نمود و تصریح کرد: ترویج ارزش های انقلاب و سیره امام خمینی (ره) از مهم ترین برنامه های دستگاههای فرهنگی و نهادهای انقلابی به این مناسبت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *