تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم میلاد امام زمان (عج)

کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرماهشهر به بررسی برخی مسائل روز پرداخت/ انتقاد رئیس کمیسیون از برخی مسائل پیش آمده در بندر امام خمینی

خورنا:نعمت الله قنواتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندر ماهشهر از برخی مسائل پیش آمده در بندر امام خمینی انتقاد کرد.

به گزارش خورنا از بندرماهشهر، به منظور بررسی مسائل فرهنگی و تصمیم گیری برای هر چه با شکوه برگزار نمودن جشن میلاد آقا امام زمان (عج) در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهرماهشهر نشستی به ریاست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برگزار شد.

در این نشست نعمت الله قنواتی بر هرچه باشکوه برگزار نمودن جشن میلاد آقا امام زمان (عج) تاکید نمود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بندرماهشهر همچنین در ادامه در خصوص اتفاقا اخیر که در دیدار صمیمی شهردار و فرماندار و مسئولین محلی بندر امام خمینی ره(سربندر) برگزار گردیده بود اظهار داشت: متاسفانه شنیده شده در جلسه اخیر دیدار مردمی مسئولین و نماینده شهرستان که در مسجد کردهای بندر امام خمینی برگزار شد، برخی افراد ماجراجو و فرصت طلب بدون ملاحظات اخلاقی و فرهنگی مطالبی مطرح نمودند که قطعا به صلاح همگرایی و وحدت منطقه نیست نبوده و نخواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر همچنین اظهار کرد : انتظار ما از مسئولین محترم بخشداری که حضور داشتند این بود که موضع گیری و این رفتار ناشایست را محکوم می کردند.

097f685f-a02e-4b32-b954-c6044e8d1d27_20140520_140323

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماچوله آقای قنواتی تاکی باید فحشمان بدهند و مثال اسراییل را نثارمان کنند بعد بخواهیم منش خودمان را به رخ دیگران بکشیم بس است آنها حیارا فراموش کرده اند چرا و تاکی آقایان شورای شهر چرا اگر یک فرد در بندرماهشهر اینکار را میکرد تمامی دستگاههای امنیتی و غیره با آن بدترین برخورد را میکردند چرا چرا چرا با این کارها دیگر جرات نداریم بگویم ماهشهری هستیم ای اهل بندرماهشهر بخدا این رسمش نیست سر چه حسابی باید سکوت کرد ای با کلاسها زبان باز کنید مظلومیت تا کی
  • ماچوله ضمنا در این جلسه شما این حرکت را محکوم کرده اید به کجای جمع حاضر برخورد. اینها ساکنین هستند نه دلسوز بیایید در مساجد و کوچه مردم را از مصیبت چند ساله هوشیار کنید .
    • بندر معشوری همشهری گرامی قبلا با جمع هماهنگ کرده بودند
  • بندرامام خمینی ها چی شد شما از کشورهای دیگه یاد گرفتید شهرهای دیگه محکوم می کنید از کی تا حالا دفاع از خود جرم ببخشید واقعیت ها رو گفتیم به مزاجتون خوش نیامد این سری سعی میکنیم حرف های بزنیم خوشتون بیاد آخر اگه این منطقه ویژه هامون ازتون پس نگرفتیم ماهشهرم بشه خوابگاه حالا بشینید نگاه کنید
    • بندر معشور ایگن.....نیاد به خونه طمع ایکنه و زینت مرد حسابی تو یه قبری من قبرسون سربندر دوری که ایچنو رجز اینویسی.
  • شهروند بندر عزیز دل برادر ، پس : واعتصمو بحبل الله جمیعأ ولا تفرقوا " چه شد ؟ پس : این وطن مصر و عراق و شام نیست این وطن جایی است که او را نام نیست " چه شد ؟ واقعأ امناء دو شهر نمی تونن این حبل را درستش کنن . چرا به هم پرخاش می کنید . چرا به هم چنگ می زنید ؟ اگه آقای نماینده راصی بود ، رییس جمهور وقت "سردار عدالت " آقای احمدی نژاد هم می خواست از اختیارات رییس جمهوری استفاده کند ، چرا همان موقع بندر امام به عنوان شهرستان شناخته نشد ؟ برادر عزیز که رییس کمیسیون فرهنگی شورا هستی !!! چه شده حالا که مردم در محیط بسته و در خانه خدا اعتراضی به وکیل خود کردند به تریز بال قبایت خورد . اونها که این اعتراض را نیاوردند کف خیابان بریزند ! قبل از این امام جمعه محترم بندر امام(ره) گفته بود ، نماینده دروغ می گوید . چرا اون موقع هیچ نگفتی ؟ مردم بندر امام حق دارند یا نه ؟ شما تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید و انگ و منگ به مردم نزنید. . ضمنأ اگر مشکلی هم باشد آقای نماینده خود از تریبون هایی که در اختیار دارد از خود دفاع می کند و جواب لازم را می دهد . کاسه چرا از آش داغ تر شده ؟ شما بیا به مصایب شهرت برس .(در مثل مناقشه نیست ) . مشابه اون نشه که گفت : ........تو سوراخ نمی رفت،جارو را هم به دمش می بست . برای اعضایی از شورای شهر که در خدمت مردم شهرشان هستند آرزوی موفقیت دارم .
  • ماهشهری واقعا اينهمه توهم و خيالبافی و عربده كشيهای خيابانی فقط از افكار تهاجم گونه و روان پريشی همچون جنابعالی صاطع ميگردد و بس كه آلت دست برخی افراد مفعت طلب و دورو گرديده ايد كه البته يكي از مشخصه های مناطق مهاجر خوی مهاجم بودنشان ميباشد كه نمونۀ بارز آن كشور جعلی اسراييل و شباهت عجيب آن با خلق و خوی شما غيرخوزستانيها ميباشد...! چطور شد وقتی كسي از جای ديگر به كرمانشاه و اطراف آن برای كار مراجعه ميكند تحت لوای بومي و غير بومی با او برخورد ميكنيد ولی سالهاست كه از همه جای ايران به خوزستان آمده ايد در سفرۀ بخشندۀ ماهشهر ميخوريد و بزرگ ميشويد و نمك ميخوريد و نمكدان ميشكنيد و از همه طلبكاريد؟؟؟؟!!! (شباهتهای شما و ااسراييل واقعا شگفت آور ست) بيشرمي و وقاحت تابكجا؟؟!!!! اما راجع به بحث صنايع نفت و پتروشيمی شايد فراموش كرده ايد يا نميدانيد كه سربندری وجود نداشت آنزمان كه مردم غيور ماهشهر با كمترين امكانات و با شجاعت و شهامت مثال زدنی در برابر ابرقدرت زمان دولت استعمارگر انگليس قيام كردند و نخستين شعلۀ خيزش ملی شدن صنعت نفت از همين ماهشهر برافروخته شد...اصلا هويتي بنام سربندر يا ديگر هويتهای جعلی و ساختگي وجود خارجي نداشت..!! آنهنگام كه شما در دهاتتان در استان كرمانشاه و مرزهای عراق تشريف داشتيد و اصلا نميدانستيد خوزستان كجاست، مردم غيور و مسلمان ماهشهر در درگيري با ماموران حكومت فاسد وقت و انگليسيهای شيطان صفت شهيد دادند اصلا شما كجا تشريف داشتيد؟؟؟ آيا شما اصلا وجود خارجی داشتيد؟؟؟؟!!! آنهنگام كه مردم بزرگوار ماهشهر پدرتانتان رابسان وظيفۀ پدر به فرزند باسعۀصدردر كنار خود سكني داد و سرپناه بخشيد تا شهرك جعلی سربندر ساخته شود شما كجای اين داستان تشريف داشتيد كه امروز دم از اسراييل شدن همان مردم نجيب و شريف و ولايي بندرماهشهر ميزنيد!!!!! براستي بی انصافی و نمك بحرامی آخر تابه كجا؟؟؟...و اين جنجال سازيها و اخلالگريها آنهم در سايۀ مماشات مقامات امنيتی و سكوت و حمايتهای ضمنی مسئولين شهرستان و استان تا بكجا بايد ادامه يابد؟؟؟!! اينگونه توهين و هتاكی به مردم سرفراز و بزرگوار و اصيلی همچون ماهشهر فقط نشانگر واقعيت و ماهيت سياه و چركين همان جريان آلوده و خزنده اي ميباشد كه سالهاست با تكيه بر اهرمهای زر و زور و انجام زدو بندهای پيدا و پنهان با مراكز ثروت و قدرت داخل و بيرون از استان و همدستی با چپاولگران بيت المال منطقه و با حمايت برخی افراد بظاهر معتمد و متدين و باصطلاح دلسوز مومن نما، اين جريان شوم و ناميمون را براه انداخته و انچه را كه لايق خودشان و همفكران بيمارشان ميباشد را به ديگران نسبت ميدهند و بنام دلسوزی و دفاع از سربندر و ايجاد تشنج و براه اندازی جو مسموم روانی و مظلوم نمایی مشغول معاملات و فسادهای بزرگ و پيدا و پنهان در شهرداری و بنادر و گمركات و صنايع پتروشيمی ميباشند و متاسفانه برخی افراد ناآگاه و گروهی افراد شرور و مزدور و نان بنرخ روزخور نيز با اين جريانات شيطانی هم راستا شده و نتيجه اش تراوشات بيمارگونۀفكری و غير انساني برخی بيماران روانی همچون شما و هنجارشكنی و هتك حرمت و فحاشي نسبت به مردم باعزت ماهشهر ميباشد. اللهم اشف كل مريض
  • سربندر نمایندتون خودش زبون داره شما نمیخواهید کاسه داغ تر از آش بشید درضمن مردم اینقدر بدبخت نشدن که شما خوب و بد بخواهید بهشون یاد بدید امام کجایی که بیایی ببینی به مردم شهرت چکارا کردن شهری که مزین به اسم امام با این همه بنادر و پتروشیمی باید شهرش اینطور باشه حتی بده این همه سال شهرستان نشدیدم استغفرالله هرچی ما میکشیم از شما ماهشهری های
  • بندر معشور سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست ولی این را خدمت مسئولین امنیتی عرض کنم که اگر ذره ای از این خاک را جدا کنند چنان ... .و خواهشی هم از نماینده محترم ولی ففیه در استان (حضرت آیت اله جزایری) دارم که به کسانی که در لباس روحانیت مردم را تحریک میکنند تذکر بدهد.
  • بندر معشوری وای به روزی که این خاک صدایم کند ارتش دنیا نتواند که جوابم کند.
  • ماهشهری1 اگر به تاريخچه و چگونگی پيدايش كشور جعلي اسراييل و شهرك ساختگي سربندر دقت كنيد متوجه شباهت شگفت انگيز ايندو منطقه خواهيم شد: - هردو فاقد پشتوانه تاريخي-فرهنگي و هويتي ميباشند - هردو از اقوام مهاجر و غيربومي و ملقمه اي از مردمان سراسر گيتي هستند - مردم هردو منطقه خودرا نژاد برتر ميدانند و مردمان اطراف خود را نژاد پست ميخوانند - هردو داراي عقايد آپارتايد و افراطي در زمينه زمينها و محدوده ها ميباشند - هردو منطقه براي بقاي خود از هيچ دستاويزي دريغ نميكنند - هردو خلق الساعه هستند - هردو براي گذشته بي پشتوانه خويش تاريخ و هويت جعلي ميسازند - هردو قوم داراي طبع خشونتبار و سركش و مهاجم و خشن ميباشند - هردو گروه داراي توهم و افكار جنون آميزي درمورد منطقه و ابهت پوشاليشان ميباشند - هردو منطقه در مظلوم نمايي دست ديگران را از پشت بسته اند - هردو قوم هيچگونه انتقاد ولو بحق را نپذيرفته و با خشونت و بي ادبي پاسخ ميدهند - هردو براي رسيد به مطامع خود پولها و ثروتهاي زيادي را خرج ميكنند - هردو قوم داراي پشتيبانان مستكبر و ثروت اندوز ميباشند و به مراكز زر زور متصلند - هردو قوم خودرا مظلوم و محق ميدانند.
  • اميد سلام اولابندرامام خ هشتادسال پیش وزودترازماهشهرتاسیس شده اگرقبول نداریدتاریخ خوزستان رامطالعه کنیددوماهرکس ازحقش دفاع کنه بایدبش برچسب بزنید؟سوماالان مسئولین بایدعادلانه,قانونی وباتوجه به نقشه هردوشهروبخاطرمصلحت مردم ومنطقه تکلیف حریم قانونی رامشخص کنند.
  • احمد آقای آقاجری تمام عملکردشون این بوده که جلوی شهرستان شدن بندرامام گرفته شود بعد عکس اینو عنوان میکنند با موافقت به ساخت فولاد شادگان در ۱۵ کیلومتری بندرامام,ساخت لوله سازی ماهشهر در حریم بندرامام و از مستقل شدن بندرامام هم جلوگیری میکند مثلا جلوی ساخت زندان بندرامام را ایشان گرفته اند تو صحبتاشون میگه بندرامام از لحاظ قانونی نمیتواند شهرستان بشود خوب دولت وقتی میبیند نماینده شهر این حرفو میزنه دیگه تکلیف کار معلومه
  • اميد درودبه سلامتی وبه امیدشهرستان شدن بندرامام خمینی باحفظ حریم قانونی شهریعنی طبق نقشه قانونی شهرکه شامل کل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی انشاالله وباتوکل به خدا.