امیدوارم مسئولان مربوطه ورزش ایذه را به جایگاه واقعی خود برساند

خورنا: پیشکسوت دوومیدانی ایذه گفت: امیدوارم مسئولان ایذه ورزش ایذه را به جایگاه واقعی خود برساند.

محمد مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه در خصوص شرایط ورزش این شهرستان اظهار کرد: در دهه ۶۰-۷۰ و اوایل ۸۰ ورزش در ایذه حرف اول را می‌زد و علاقمندان زیادی در خود جای داده بود، اما از اواسط دهه ۸۰ به بعد می‌توان گفت شاهد از بین رفتن رشته‌های ورزشی و نابودی استعدادهای این شهر هستیم.

وی افزود: در جای جای ایران، ورزش اهمیت زیادی برای مسئولان شهرهای خود دارد اما در ایذه متاسفانه اینگونه نیست و مسئولان با ورزش کاملاً بیگانه هستند.

پیشکسوت دو و میدانی ایذه با بیان اینکه دو قهرمانی در مسابقات دو و میدانی استان در کارنامه خود دارد عنوان کرد: ورزش ایذه در تمام رشته‌ها در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و جهانی که همیشه مدال آور بوده و بارها و بارها پرچم ایران با همت جوانان ایذه‌ای برافراشته شده است.

وی ادامه داد: اما متاسفانه ورزش ایذه همیشه با بی‌مهری مسئولان همراه بوده در حالیکه در شهرهای دیگر مراسم استقبال و تجلیل برای قهرمانشان برگزار می‌کنند.

مقصودی با بیان اینکه ۳۰ سال است در این شهرستان مراسم استقبال و تجلیل از مدال آوران برگزار نشده است گفت: از مسئولان ایذه خواستار توجه و رسیدگی به مشکلات ورزش این شهر هستیم و امیدواریم روزی ورزش ایذه چون دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به جایگاه واقعی خود برسد.