سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک معارفه شد

خورنا: طی آئینی با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی سرپرست جدید جهاد کشاورزی اندیمشک معرفی شد.

فرماندار اندیمشک در این مراسم با تشریح روند برداشت محصول گندم در این شهرستان گفت: میزان برداشت گندم در این شهرستان تاکنون از رقم ۴۰ هزار تن نیز فراتر رفته است.

” حمیدرضا گودرزی” در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی اندیمشک افزود: برداشت محصول گندم از سطح ۳۸ هزار هکتار از مزارع این شهرستان از اواخر فروردین ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی توجه به بخش کشاورزی به عنوان زیر ساخت اقتصادی کشور را ضروری خواند و گفت:جهاد کشاورزی و ظرفیت های این بخش مهم می تواند در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای سطح اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد.

گودرزی افزود:در سطح شهرستان اندیمشک ظرفیت و پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی وجود داردد و مدیریت در این حوزه یک درایت و تدبیر خاصی می طلبد.

وی گفت:تلاش های خوبی در بخش کشاورزی در اندیمشک آغاز شده که بستر لازم را برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در این شهرستان فراهم می کند.

فرماندار اندیمشک با قدردانی از خدمات “عباس اسدیان” سرپرست پیشین مدیریت جهاد کشاورزی اندیمشک ابراز امیدواری کرد مسئول جدید نیز بتواند همچون وی در این عرصه تلاش کند.

“غلامحسین شرافت زاده” بخشدار مرکزی اندیمشک هم در این نشست با تشریح برخی نیازهای جهاد کشاورزی بر ضرورت همدلی و همفکری برای کیفیت بخشی به خدمات در این زمینه تاکید کرد.

در این نشست با تجلیل از عباس اسدیان ، طی حکمی از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، “محمد جعفر آفرین” از کارکنان جهاد کشاورزی اندیمشک به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.