اختصاص بیش از ۴ میلیارد به ساخت و تعمیر مساجد اندیمشک

خورنا : رئیس نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه اندیمشک از اختصاص ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تعمیر مساجد این شهرستان در سال جاری خبر داد.

مروت خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از اختصاص ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تعمیر مساجد این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: همچنین در سال جاری ۲ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی استان برای بازسازی و تکمیل بقعه امام زاده احمد(ع) در بخش الوار گرمسیری اختصاص یافته است.

وی افزود: از این میزان اعتبار یک‌میلیارد و ۱۰ میلیون ریال جذب و کار بازسازی در حال حاضر توسط اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان در حال انجام است.

رئیس نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: در ایام تعطیلات سال نو بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور این بقعه متبرک را زیارت کردند.

خادم عنوان کرد: با توجه به ساخت مناطق جدید شهری و نیاز این مناطق به فضای مذهبی و فرهنگی ۶ قطعه زمین جهت احداث مسجد تعیین شده است که کارهای اولیه آن در حال انجام است.

وی در پایان بیان کرد: همچنین در این مدت در راستای کمک به هئیت‌های مذهبی و مساجد برای انجام امور مذهبی و فرهنگی بیش از ۵۸ میلیون ریال به این مساجد در اندیمشک و بخش الوار گرمسیری کمک شده است.