ششمین جشنواره حرکت در دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به کار کرد

خورنا: ششمین جشنواره داخلی انجمن های علمی، دانشجویی با عنوان ˈحرکت ˈ روزیکشنبه در قالب نمایشگاه در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به کار کرد.

مسول انجمن های علمی، دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره، انجمن های علمی، دانشجویی این دانشگاه دستاوردها و فعالیت های یک ساله خود را در قالب عکس، پوستر، نشریه، اختراعات و ابتکاران در غرفه های تعیین شده به نمایش گذاشته اند.

ˈمحمد بهرامیˈ با اشاره به اینکه ۴۵ انجمن علمی، دانشجویی در دانشگاه فعال است تصریح کرد: ۱۲ غرفه در این جشنواره حضور دارند که هر دانشکده، دستاوردهای انجمن های خود را در قالب یک غرفه در معرض دید قرار داده است.

وی به غرفه بازی های رایانه ای اشاره کرد و افزود: این غرفه بین رشته ای است و دانشجویان دانشکده های مختلف در این غرفه شرکت می کنند.

بهرامی گفت: انجمن های علمی، استاد مشاورین، کارشناسان و اختراعات و ابتکارات برگزیده در اختتامیه جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند.

مسول انجمن های علمی، دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: جشنواره ملی حرکت هر ساله برای انجمن های علمی دانشگاههای کشور برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، نشان دادن توان، پویایی و نشاط دانشجویان، شناسایی دانشجویان مستعد و پویا و پرکردن اوقات فراغت آنها است.

این نمایشگاه از امروز تا ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ۲۱ برای دید عموم دایر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *