علی رغم وجود منابع نفتی فراوان؛

بدهی ۲۵ میلیاردی شهرداری رامشیر و ارائه خدمات نامطلوب شهری/ بودجه آسفالت هم تامین نشد!

خورنا_رضا اکبری: شهر رامشیر علی رغم وجود منابع نفتی فراوان همچنان از کمبود منابع مالی در مجموعه شهرداری و عدم نیروی متخصص رنج می برد.

به گزارش خبرنگار خورنا از رامشیر ظهر امروز سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار اظهار داشت : شهردار و شورای شهر باید با تعاملی سازنده و مطلوب در راستای خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمات شهری گام بردارند.

عبدالرضا نوری گفت : در سال جاری نباید هیچ پروژه جدیدی تعریف شود و اولویت ها را بر اتمام پروژه های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالا قرار داد.

شهردار نیز در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری رامشیر برگزار شد با بیان اینکه شهر رامشیر علی رغم وجود منابع نفتی فراوان همچنان از کمبود منابع مالی در مجموعه شهرداری و عدم نیروی متخصص رنج می برد گفت : بدهی ۲۵ میلیارد ریالی شهرداری در سالهای گذشته و عدم آمار و اطلاعات دقیق از مجموعه شهری بر روند ارائه خدمات مطلوب شهری تأثیر گذار بوده است.

مسعود هزاریان در این باره گفت : نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اسفالت نقاط فرسوده برآورد شده است در حالی که تا کنون فقط ۸.۵ میلیارد ریال آن تأمین شده است.

در ادامه وی از تجمیع خدمات شهری و تأسیس دانشگاه علمی کاربردی در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه نمود : با همت و تلاشی مضاعف برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم تلاش خواهیم نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *