روابط عمومی فرمانداری اهواز، روابط عمومی برتر فرمانداری های خوزستان شد

خورنا: در این جشنواره که به عنوان نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان (سلام) برگزار گردید، داوری در بخشهای شرکت ها، دانشگاه ها، ادارات کل و سازمان ها، شهرداری ها و فرمانداری ها به صورت مجزا انجام شد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز مقام نخست روابط عمومیهای فرمانداریهای استان را در جشنواره سلام کسب نمود.
در این جشنواره که به عنوان نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان (سلام) برگزار گردید، داوری در بخشهای شرکتها، دانشگاهها، ادارات کل و سازمانها، شهرداریها و فرمانداریها به صورت مجزا انجام شد.
در آیین پایانی این جشنواره که ۲۷ اردیبهشت همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات در محل مجتمع امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار گردید، در بخش فرمانداریها، روابط عمومی فرمانداری اهواز در جمع روابط عمومیهای برتر و به عنوان رتبه نخست فرمانداریهای استان معرفی شد.
 در لوح سپاس این جشنواره آمده است :
جناب آقای علی حدادی
مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز
اردیبهشت از سه انگشت به مهمانی دهکده آمده است و قناریها بال عشق و امید از گلوی مهربانی به آواز برآمده اند تا در رسم نیک سپاس از تلاشهای سزاوار و اثربخش جنابعالی به عنوان مدیر روابط عمومی برتر و کسب رتبه اول در میان فرمانداریهای استان خوزستان به تقدیر برآئیم .
 تلاش و توجه به اصول موفق ارتباطی از جمله شاخصهای جوامع و مدیریتهای موفق می باشد که شما نیز از آن جمله اید. در اولین جشنواره انتخاب روابط عمومیهای برتر و مدیران ارتباط گستر خوزستان سلام ما را پذیرا باشید.
عبدالحسن مقتدایی
استاندار خوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *