یک شرور سارق خودرو در آبادان دستگیر شد

خورنا: فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری یک شرور سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، سرهنگ ˈحسین کهیاییˈ افزود: این شرور به عنوان مسافر دربستی سوار خودروهای مسافرکش شده و با نوشیدنی مسموم راننده را بیهوش و سپس خودروی وی را سرقت می کرد.

وی اظهار کرد: دستگیری متهم پس از چندین شکایت مردمی در دستور کار تمام واحدهای تخصصی پلیس آبادان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: هویت واقعی متهم با استفاده از چهره نگاری و سایر اطلاعات بدست آمده از شکایت ها خیلی زود برای پلیس مشخص شد.

وی گفت: طبق بررسی های بعمل آمده، متهم با نام حمید فردی سابقه دار می باشد که پس از تحمل بیش از سه سال زندانی به جرم کیف قاپی حدود سه ماه قبل آزاد شده است و خانواده اش نیز از شرارت های وی به ستوه آمده اند.

سرهنگ کهیایی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ آبادان با استقرار چند واحد نامحسوس در محل هایی که احتمال حضور متهم می رفت توانستند وی را در حال رانندگی با خودروی سرقتی شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: متهم که اعتیاد به شیشه دارد در بازجویی اولیه به پنج مورد سرقت خودرو به شیوه مسمومیت رانندگان مسافرکش اعتراف کرد.

وی افزود: با توجه به سرقت های مشابهی که در روزهای اخیر در شهرهای آبادان و خرمشهر اتفاق افتاده، تحقیقات از متهم ادامه دارد.