شهردار و اعضای شورای شهر بندرماهشهر به دیدار خانواده شهردار شهید این شهر رفتند +تصاویر

خورنا: شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر به مناسبت سالروز شهادت مهندس محمد ابراهیم احمدپور، شهردار شهید بندر ماهشهر با خانواده وی دیدار کردند.

به گزارش خورنا از بندرماهشهر، در این دیدار صمیمی، نعمت الله قنواتی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: ما واقعا هر چه داریم از برکت خون شهیدان است و آنچه که در این دنیا حساب می کنند و محاسبات خود را می بینند، میراث گرانبهای خون شهدا می باشد.9617ab6d-8521-4c2e-8c0c-5b811db234a7_20140515_232102

وی همچنین گفت: اگر ایثارگرهای این شهدا عظیم الشآن نبود، زندگی ما و دنیای ما شکل و چیزی دیگری بود.

قنواتی ادامه داد: شما پدر و مادران عزیز شهدا، آنچه که در دامن خود پرورش و تربیت نموده اید، نمونه بارز و با ارزش ایثار و روحیه شهادت طلبی است و باید بر شهدا ارج گذاشت و خدمتگذار خانواده های معظم آنان بود.

مهندس کمایی، شهردار بندر ماهشهر هم طی بیاناتی گفت: شهید احمد پور یکی از افتخارات شهر بندر ماهشهر است که به همین لحاظ در سال گذشته نمایشگاهی در مشهد مقدس برگزار گردید، نام شهردار شهید بندر ماهشهر، در این نمایشگاه می درخشید و زینت بخش نمایشگاه بود.abbe916a-73df-48a5-9e27-71766b567497_20140515_232232

وی همچنین اظهار داشت: از شما پدر و مادر عزیز تقاضا دارم، که برای من دعا کنید که در پیشبرد و توسعه شهر تلاش مضاعف داشته باشیم و در این راه خدمتگذاری به مردم به درجه رفیع شهادت نائل گردم.

در ادامه محمد عبادی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، نیز با اشاره به ارزش والای شهیدان و ارج نهادن به آنان گفت: روح شهیدان زنده هستند و ناظر اعمال ما در این دنیا می باشند و شما پدر و مادر عزیز این شهیدان، که جگر گوشه های خود را در راه اسلام و دین و وطن هدیه نموده اید، نزد پروردگار و فاطمه زهرا (س) ارج و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستید.ccdcee2a-b7a7-4f0b-ba2d-e19fcc59a03e_20140515_231214

وی همچنین گفت: هرگاه نام شهید به میان می آید، تن من می لرزد و این بخاطر مقام عالی شهیدان است و ما خاک پای پدر و مادران شهیدان را می بوسیم که این چنین فرزندان دلاور و ایثارگر را در دامن خود تربیت و پرورش داده اند و بر ما واجب است که به اولیا شهدا ارج نهیم و سپاسگذار آنان باشیم.

در پایان این دیدار صمیمی، پدر و مادر این شهید بزرگوار، با ابراز خرسندی از این حضور شهردار و اعضا شورا اسلامی شهر بندر ماهشهر و همچنین از جهت برگزاری اولین یادواره شهید احمد در بندر ماهشهر تقدیر و تشکر بعمل آورده ند و با ایراد سخنانی، به یاد و خاطراتی از روحیه شهادت طلبی و خدمتگذاری این شهید عزیز به مردم و انقلاب و دفاع از دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

خاطرنشان گردد به لحاظ قدردانی و سپاس از خانواده محترم شهید احمدپور، و این شهید بزرگوار لوح تقدیری به این خانواده محترم از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر اهدا گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ساکن خ قدس پشت دیوار سپاه سلام ، خیلی شعار می دهیم . خیلی بلف می زنیم . خیلی پر مدعا هستیم . شاید همه هم خوب باشند. من هم چند مطلب به وکلای مردم عرض کنم .اول : غرور بد است ،پله ای که باهاش بالا رفتید نیندازید زیرا بعد باهاش می خواید بیاید پایین . دوم:کونو دعاه الناس بغیر السنتکم ،این فرمایش امام صادقه سوم : مواظب آه مردم باشید . چهارم : تبعیض روا ندارید . خانمان سوز است . پنجم : ببینید آنچه مأموران شهردار در خیابان قدس کردند همان است که شهردار خواست خانواده شهید احمد پور برایش دعا کنند . ششم : همه ی گناهان را اگر در صندوقچه ای بسته و قفل فرض کنید ، دروغ کلید قفل آن است . در پایان فکر کنم شما معنی حق الناس را بدانید ، بنده از حقی که از من ضایع کردید نمی گذ رم و انشاءالله در این دنیا وآن دنیا سزای آن را ببینید . خون شهید احمدپور هم ناظر بر اعمال شما باشد
    • پیام شهید سلام خدمت همشهری گرامی آنچه ماموران شهرداری انجام میدهند دستور مستقیم فرماندار شهر میباشد و ماموران شهرداری فقط مامور به اجرا میباشند .در ضمن لطفا توضیح بدید حقی که از شما ضایع شده چه بوده اگر منظورتان فنس جلوی منزلتان میباشد که شما هم باید حقی که در این مدت از عابرین پیاده سلب نمودید پاسخگو باشید چون حریم خیابان را غصب نمودید و بعضا در ان زمین غصبی سبزی کاشتید ومیل کردید .برادر گرامی لطفا به قانون احترام بگذارید اگر قرار باشد هر کس پیاده رو را حق خود بداند که با ید فاتحه این شهر را خواند.
  • پیام شهید زنده باد شهردار و اعضای محترم شورا که یادی از پدر و مادر شهدا کردند . واقعا لذت بردم زنده باد .امیدوام موفق باشید .دعا ما بدرقه راهتان.