نماینده بندرماهشهر خبر داد:

پهلوگیری لنج های تجاری در کنار بندرماهشهر/ به زودی رادیو ماهشهر افتتاح میشود

خورنا: حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار ما از پروژهای در حال اجرا شهرستان خبرداد.

به گزارش خورنا؛ حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص منزلت و جایگاه نام شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت: توسعه  و پیشرفت در زمینه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی بگونه باید صورت بگیرد که در خور نام زیبای بندر ماهشهر باشد.

حبیب آقاجری در همین راستا افزود: در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته در خصوص راه اندازی بندر تجاری در شهرستان ، در آینده شاهد عملیاتی شدن این طرح و پروژه  عظیم در شهرستان خواهیم بود.

آقاجری خبرداد: با راه اندازی این بندر تجاری و پهلو گیری لنج های باری در این بندر تحول  تکان دهنده ای به بدنه اشتغال و اقتصاد این شهرستان میتوان ایجاد نمود.

وی همچنین در ادامه بیان داشت: به زودی شبکه رادیویی ماهشهرافتتاح خواهد شد و مردم شهرستان می توانند تمام اخبار شهرستان را از رادیو ماهشهر با خبر شوند.

حبیب آقاجری اظهارداشت: به زودی مردم ماهشهرمی توانند از ماهشهر به مشهد مقدس با قطاربه زیارت بروند.

وی در پایان گفت: تا پایان مسئولیتم همه پروژهای اجرا و جهت استفاده همه شهروندان شهرستان ماهشهر قرار خواهد گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سجاد اقای اغاجری چرا طرح های مهندس قمر را میخواهید به اسم خودتان ثبت کنید؟ تا جایی که بنده اطلاع دارم این طرحها را فرماندار محترم ماهشهر دادند تو 2سال گذشته کجا بودید؟
    • محمد آقاجری در تبلیغات قبل از انتخابات بارها در مورد "سیف" صحبت کرد و بارها پیگیر شد، سیف یک اسکله قدیمی در ماهشهر بوده.
  • ماهشهر ی. حاجی ممنونیم دستت درد نکنه اگه پارک کنار اسکله رو هر چه سریعتر به اتمام برسونن نور الا نور میشه واسکله یه حالته دیگه پیدا میکنه .
  • مهدی آقا سجاد برادر عزیزم من خارج از هرگونه جانبداری خدمتت عرض کنم موقعی که آقای اغاجری این طرح ها را مورد پیگیری قرارداد هیچ یک از مسولین حتی جانمایی آن را اطلاع نداشتند چرا چونکه اهل منطقه نبودند . اما یک چیز را برادرانه خدمتت عرض کنم چون حاج حبیب مافیای مالی و دروغ پراکنی اطراف خودش نداره تا 100 ساله دیگه هم کارکنه به مذاق خیلی ها خوش نمیاد . و مهمتر از همه چون بندرماهشهری است . من جای داره خدمتت عرض کنم شهر بندرماهشهر سرشار از افراد با صلاحیت هستند اما گذر زمان همه را تغییر داده لذا بنده خودم با گوشت و استخوان این را لمس کرده ام که کسی چشم ندارد پیشرفت بندرماهشهر را مدیون دست بچه های بندرماهشهر بداند همان اندازه که خدا میداند کفایت میکند.
    • خوزستان احسنت . تبارک الله دقیقن همینطوره آقای مهدی ما هم با توجه به اطلاعات کم و بیشی که داریم آقای آقاجری فعالیت های زیادی انجام دادن ولی به دلیل روابط عمومی پائین خدمات آقای آقاجری برای شهروندان معلون نیست . ضمن اینکه یکی از مقصران اصلی خود اقای اقاجری هستند که نمیتوانند خدماتشان رو به عموم مردم بگویند
  • مهدی خورنا چرا یادداشت ما را چاپ نکردید
  • ماهشهری سجاد خان اين آقا قمر كي اومدن و اصلا چقد ماهشهر رو ميشناسن كه بخان اين طرحها رو انجام بده؟؟؟؟اصلا وقتي اين طرحها شورع شد مگه آقای قمر در ماهشهر بودند كه الان ميخايد همه چيو به اسم ايشون تموم كنيد؟؟؟؟؟!!! انصاف هم خوب چيزيه آقا....! حاج حبيب انسان نجيب و صادقي هستند و حتي اگه كار هم نكنند بازم از اون نماينده های نالايق و آلوده و پست و طماع و فرصت طلب بهتره... حاج حبيب سرباز واقعی انقلاب و ارزشهاست...خدا پشت و پناهت
  • سجاد دوستان عزیزم اقا مهدی و ماهشهری در توانا بودن ماهشهری ها شک ندارم و در پاکدامنی حاج حبیب هم شکی نیست اما یک انسان دست پاک و پاک دامن الزاما نمیتونه نماینده خوبی باشد بلکه تعهد و تخصص لازم را باید داشته باشد شما فرمودید اقای قهمر از کجا ماهشهر را میشناسند ایشان بارهابا روشنفکران ماهشهر جلسه گذاشتند مدیری کاردان و مدبر هستند و باید عرض کنم این طرح ها هنوز به مرحله اجرا گذاشته نشدند و فقط قراره برنامه ریزی و تامین بودجه بشند حتی اگه این طرح از برنامه های حاج حبیب باشه باز شجاعت مهندس قمر برای اجرای طرحها ستودنی است ،یک سوال اقای اقاجری چند دقیقه در مجلس صحبت کردند و از حق ماهشهر و خوزستان عزیزمان دفاع کردند؟ ما نیروهای خوبی در ماهشهر داریم که میتوانند نماینده های خوبی برای شهرستان، استان و کشور باشند چند نفر را مثال میزنم، مهندس علیرضا شریفی ، دکتر عبادی و دهها نفر متعهد و متخصص ماهشهری
    • محمد کمی تحقیق کن