با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان؛

امام جمعه و فرماندار بندرماهشهر سیتی سنتر جام جم را افتتاح کردند/ سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در ساخت این مجتمع عظیم

خورنا: امام جمعه و فرماندار بندرماهشهر سیتی سنتر عظیم جام جم را افتتاح کردند.

به گزارش خبرنگار خورنا از ماهشهر، مراسم افتتاح مرکز تجاری تفریحی جام جم باحضور امام جمعه بندر ماهشهر ، دکتر قمر فرماندار و برخی از مسئولین شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

عالی نماینده دولت  در شهرستان در این آیین ضمن تقدیر وتشکر از مجریان مجتمع تجاری و تفریحی جام جم بیان داشت: ما از هرگونه سرمایه گزار درسطح شهرستان حمایت خواهیم نمود .

40

همچنین وی در ادامه افزود: با توجه به وجود منابع بسیار قوی و غنی که شهرستان دارد با این منابعی که در دست داریم با جذب سرمایه گزاران  می توان فعالیت های بسیاری در زمینه توسعه شهرستان قدم های بلند تر برداشت .

منصور قمر در همین راستا بیان داشت : کسانی که در هر نقطه شهرستان  میخواهند برای توسعه  و اشتغال زایی و پیشرفت سرمایه گزاری نماید از حمایت ما بی نصیب نخواهد ماند.

مقام عالی دولت خاطر نشام کرد : در حال شناسایی و دعوت کلیه سرمایه گذاران ماهشهری در ایران و خارج کشور هستیم تا با حمایت و ترغیب از آنها برای سرمایه گذاری در توسعه شهرستان به بری ببریم.

همچنین در ادامه افزود : توسعه هر شهرستان بدون مشارکت بخش خصوصی بی روح می باشد.

39

بر اساس این گزارش این مرکز  تجاری تفریحی در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع در ۵ طبقه شامل پارکینگ، واحدهای تجاری، شهربازی مدرن و مسقف، تالار سمینار، رستوران و کافی شاپ به زیر بنای ۱۲ هزار متر مربع احداث گردید و برای احداث و بهربرداری از این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اختصاص یافت.

لازم به ذکر است با بهره برداری از این پروژه بطور مستقیم زمینه اشتغال را برای ۸۲۰ نفر فراهم ساخته شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسن ازسرمایه گذار این پروژه بزرگ که برای شهر آبرویی ایجاده کرده ؛سپاسگزاریم.
  • ناشناس واقهان عجب چیزی خوبی درست کردن. دستشون درد نکن