20 و 21 اردیبهشت ماه؛

بازارچه خیریه، مراسم اهدای خون و سخنرانی دکتر کیخایی در دانشگاه چمران به مناسبت روز جهانی تالاسمی برگزار میشود

خورنا: موسوی گفت: به مناسبت روز جهانی تالاسمی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه چمران مراسماتی برگزار میشود.

سیده زهرا موسوی در گفتگو با خورنا در اهواز اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی تالاسمی، بازارچه خیریه و جشنواره غذا، مراسم اهدای خون و سخنرانی دکتر کیخایی در دانشگاه چمران برگزار میشود.

دبیر اجرایی این جشنواره خاطرنشان کرد: این مراسم به همت انجمن علمی دانشجویی علوم زیستی دانشگاه چمران و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه، انجمن تالاسمی خوزستان و سازمان انتقال خون خوزستان در سرسرای دانشکده علوم روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت برگزار میشود.

وی همچنین ادامه داد: سخنرانی دکتر بیژن کیخایی رئیس بیمارستان فوق تخصصی شفای اهواز در همایش تالاسمی دانشگاه چمران از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که شنبه بیستم اردیبهشت در آمفی تئاتر شهید مطهری دانشگاه چمران از ساعت ۱۲ الی ۱۴ برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: سازمان انتقال خون خوزستان نیز با استقرار اکیپ خون گیری در دانشکده علوم دانشگاه چمران از کلیه داوطلبان خون گیری میکند.

این عضو انجمن علوم زیستی دانشگاه چمران در پایان عنوان کرد: حضور دانشجویان و علاقه مندان در این همایش گسترده علمی و خیریه میتواند آغاز جنبشی دانشجویی در حمایت از بیماران تالاسمی و دیگر بیماران خونی باشد.

گفتنی است پایگاه خبری خورنا به عنوان اسپانسر این مراسم ایفای نقش کرده است.