به بهانه جمعیت کم؛

حرف شما: روستای بزی از توابع شهرستان هندیجان در محرومیت مطلق است

خورنا_حرف شما: به جرآت میتوان گفت روستای بزی از محرومترین روستاهای بخش چم خلف عیسی از توابع شهرستان هندیجان میباشد بطوزیکه در بیست سال گذشته تقریبا هیچ پروژه عمرانی در این روستا اجرا نشده است

در اولین روز کاری فرماندار جدید هندیجان گزارشی از مشکلات این روستا را طی نامه ای به دفتر فرماندار محترم هندیجان تفدیم نمودم و از وی دعوت کردم تا از روستا بازدید نمایند ولی متآسفانه این موضوع هم محقق نشد تا فرماندار خود شاهد این ادعا باشد.

مشکلات را مستقیما با بخشدار محترم چم خلف عیسی مطرح نمودم ولی تاکنون اقدامی در روستا انجام نشده است .

تنها بهانه این است که جمعیت روستا کم است این سوال مطرح است که اولا آیا همین تعداد خانوار نباید از حداقل امکانات و خدمات بهره مند شوند. دوما آیا هیچ بودجه عمرانی تاکنون برای این روستا در نظر گرفته نشده است.

اگر بودجه ای داشته در کجا مصرف شده است. چند سالی لست که تعدادی از مردم این روستا که به شهر مراجعه کرده بودند مجددا به روستا برگشته اند و علی رغم ساختن خانه و انشعاب برق و کشاورزی و خرید کود و سم و نهایتا تحویل گندم به مراکز خرید متآسفانه هنوز جزو آمار روستا بحساب نیامده اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهر اگه اين روستا توابع ماهشهر ميبود وضعيتش خيلي بهتر از الان ميبود....!
  • مجید سلام من از اصفهان هستم روستای بزی را کاملا میشناسم،مردمان بسیار نجیب و مهربانی داره
  • رویا این روستای پدری منه و واقعا تاسف میخورم که اینقدر مورد کم لطفی قرار گرفته
    • ناشناس سلام میشه بگید اهالی این روستا کجایی هستن اصالتا؟
  • قادر متاسفانه علی الرغم پیگیری های متعدد در این سال ها و در دوران فرماندارها و بخشدارهایی که آمدند و رفتند تاکنون هیچ امکانات رفاهی برهی این روستا در نظر گرفته نشده. بودجه این روستا به حساب فرمانداری واریز می شود اما....