پتروشیمی ماهشهر در مسابقه چهارم مهرام را شکست داد/شاگردان حاتمی یک گام تا قهرمانی لیگ بسکتبال

خورنا: تیم بسکتبال پتروشیمی با پیروزی مقابل مهرام در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال برای قهرمانی تنها به یک برد دیگر احتیاج دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار چهارم تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام در فینال لیگ برتر بسکتبال عصر امروز از ساعت ۱۷ در حالی آغاز شد که حاشیه‌های بازی روز گذشته همه چیز را تحت تأثیر قرار داده بود و مأموران حراست وزارت ورزش و جوانان کنترل بیشتری بر روی تماشاگران داشتند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.

مهرام در این بازی با ترکیب فرید اصلانی، محمد اجاقی، صمد نیک‌خواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان رفت و در سوی دیگر مهران حاتمی ترکیب گیبسون، کامرانی، آفاق، ارسلان کاظمی و سینانوویچ را وارد زمین کرد.

نخستین امتیاز بازی را گیبسون به دست آورد و در ادامه کار صمد نیکخواه بهرامی کار را به تساوی کشاند. در ادامه کار دو تیم پا به پای هم پیش رفتند. دقایقی مهرام و دقایقی پیتروشیمی از یکدیگر پیشی می‌گرفتند. در نهایت این کوارتر با حساب ۱۸ بر ۱۶ به سود پتروشیمی خاتمه یافت.

در کوارتر دوم در حالیکه حساب کار ۲۲ بر ۲۱ بود صمد با یک پرتاب سه امتیازی مهرام را از حریف پیش انداخت. در این کوارتر گیبسون باز هم بازی‌ساز اصلی پتروشیمی بود و به خوبی هم‌تیمی‌هایش را تغذیه می‌کرد. حامد حدادی هم در زیر سبد برای مهرام بسیار مفید کار کرد.

فرید اصلانی گارد رأس مهرام با دو پرتاب سه امتیازی شش امتیاز خوب را برای مهرام به ارمغان آورد. ۱۵ ثانیه تا پایان این کوارتر باقیمانده بود که در یک درگیری بین حامد حدادی و اسماعیلی بازیکن پتروشیمی این بازیکن نقش بر زمین شد و داور خطای هر دو بازیکن را اعلام کرد و برای هر تیم دو پرتاب در نظر گرفت که حدادی هر دو پرتاب را نتوانست وارد سبد کند. در نهایت مهرام ۲۲ بر ۲۱این کوارتر را برد.

نیمه نخست با حساب ۳۹ بر ۳۸ به سود پتروشیمی به پایان رسید تا دو تیم پس از استراحت ۱۵ دقیقه‌ای دو کوارتر حساس دیگر را آغاز کنند. در کوارتر سوم هر دو تیم با ترکیب اصلی وارد میدان شدند. نخستین امتیاز برای مهرامی‌ها در این کوارتر به ثبت رسید اما گیبسون با یک پرتاب سه امتیازی استثنایی پاسخ آن را داد.

مهرام در این کوارتر بهتر از حریف ظاهر شده بود و چندین امتیاز پیاپی را به نام خود ثبت کرد اما یکی دو اشتباه تمرکز این تیم را به هم ریخت و یاران پتروشیمی با استفاده از این موقعیت کار را به تساوی کشاندند. دفاع خوب هر دو تیم کار را برای امتیاز‌آوری سخت کرده بود. حساب کار ۵۴ بر ۵۳ بود که حرکت زیبای صمد نیک‌خواه بهرامی دو امتیاز را برای این تیم به ثبت رساند و در برگشت نیز خطایی که روی حامد حدادی انجام شد دو پرتاب دیگر در اختیار بازیکنان مهرام قرار گرفت.

پتروشیمی در این کوارتر سردرگم ظاهر شده بود، گیبسون تنها بازیکنی بود که کار خود را به خوبی انجام می‌داد. تنها یک ثانیه به پایان این کوارتر مانده بود که فرید اصلانی با یک حرکت خوب دو امتیاز را برای مهرام گرفت تا این تیم سومین وقت ۱۰ دقیقه‌ای را ۲۴ بر ۱۷ پیروز شود.

در کوارتر چهارم در همان ابتدای کار اوشین ساهاکیان با دریافت چهارمین اخطار خود کارش برای ادامه کار سخت شد و به ناچار مصطفی هاشمی سرمربی مهرام او را تعویض کرد. چهار دقیقه از کوارتر پایانی گذشته بود که پرتاب خود سه امتیازی سجاد مشایخی شادی را به نیمکت مهرام آورد و حساب کار را ۶۶ بر ۶۰ کرد اما در سوی دیگر میدان مهدی کامرانی با یک نفوذ خوب دو امتیاز را برای پتروشیمی به ثبت رساند.

این کوارتر که بسیار نزدیک دنبال می‌شد با هر امتیاز تشویق تماشاگران را در پی داشت. هر دو تیم با احتیاط زیادی بازی می‌کردند. سه دقیقه مانده بود که دو تیم در امتیاز ۷۱ مساوی شدند.

دو دقیقه پایانی بازی اوج حساسیت بود. در ۳۰ثانیه پایانی حرکت خوب کامرانی و کسب دو امتیاز اختلاف را به سه امتیاز به سود پتروشیمی رساند. مربیان هر دو تیم استرس زیادی داشتند و درخواست دو وقت استراحت نشان از حساسیت بالای مسابقات داشت و در پایان پتروشیمی موفق شد ۷۸ بر ۷۷ به پیروزی برسد.

به گزارش فارس، دیدار پنجم دو تیم روز جمعه در ماهشهر برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سربندر آخه زورت میاد بنویسی پتروشیمی بندرامام تیم شما رو که ترکوندیم رفت تاکی با این رویاها میخواد زندگی کنید واقعا خنده داره
    • ناشناس اینقدرتفرقه اندازی نکن هرموقع سربندرشهرستان شداونموقع حرف بزن بایداین بردروبه همه تبریک گفت شاهکارکردن درزمین مهرام باداوری افتضاح وحمایت همه جانبه صداوسیماوفدراسیون وکم کاری بعضی بازیکنهای غیربومی ازتیمت حمایت کن
  • جواب به سر.. آخه تيم پتروشيمي بندرامام ماهشهر چه ربطي به سربندر داره؟؟؟؟!!! اصلا بازيكناش ميدونن سربندر كجاس كه داري لافشو ميزني؟؟؟؟!!! خب اگه راس ميگي پس چرا بازي هاي تيم توی سربندرتون برگزار نميشه؟؟!! بابا چرا تو توهمي سربندری پتروشيمي بندرامام مال ماهشهره و اين شهرستان بندر ماهشهر است كه لقب پايتخت پتروشيمي ايران رو داره نه سربندر ناچيز...از گرگر برو بالاتر اگه كسي سربندر رو شناخت؟؟؟!!!! خنده دار اين حرفات و دهات سربندر و توهماتته بچه جون...!!!