هفته آینده صورت میگیرد؛

افتتاح بزرگترین سیتی سنتر تجاری، تفریحی و فرهنگی جنوب کشور در بندرماهشهر +عکس

خورنا: بزرگترین سیتی سنتر جنوب کشور در بندرماهشهر افتتاح میشود.

به گزارش خورنا؛ سیتی سنتر جام جم که لقب بزرگترین سیتی سنتر جنوب کشور را یدک میکشد دوشنبه هفته آینده ساعت ۲۰:۳۰ در بندرماهشهر افتتاح میشود. همچنین از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ بازدید عمومی از این پروژه انجام میشود.

مراحل ساخت مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی و علمی جام جم از سال ۸۶ و به صورت صد در صد خصوصی آغاز شد قرار است همزمان با جشن میلاد امام علی(ع) افتتاح شود.

این مجتمع با زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱۵ متر مربع با زیربنای کل ۱۱ هزار مترمربع ساخته شده است که ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنای تجاری، ۴ هزار مترمربع زیربنای تفریحی و ورزشی و یک هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنای فرهنگی و علمی در نظر گرفته شده است.

1231285_609186495844965_4592716656048056578_nبه گزارش خورنا، مدیران این پروژه اعتقاد دارند نظیر این پروژه با این وسعت در استان خوزستان وجود ندارد و در کشور هم انگشت شمار است و افتتاح این پروژه به راحتی می‌تواند سطح فرهنگ مردم منطقه را بالا برده و در پیشبرد رفاه مردم بندرماهشهر تأثیر محسوسی داشته باشد و همچنین می‌تواند مرکز جذب گردشگر و سرمایه برای شهر شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احسان طباطبايى اميدوارم كه منشاء خير براى شهر و منطقه باشد
  • ناشناس توهین ازاین بیشترمگه سطح فرهنگ مردم پایینه که بایک سیتی سنتر بره بالا
    • ebi برادر گرامی ایشون از نظر سطح کلاس و مکان های تفریحی و تجاری و امکانات در سطح استان گفتند ...
  • ماهشهر با تشكر از بانيان اينگونه اقدامات و بويژه جناب آقار دكتر قشلاقيان كه واقعا وجود ايشان از هر لحاظ در منطقه باعت بركات و خدوات فراوان بوده است... خدا خيرشان دهد....
  • ماهشهر با تشکر از بانیان اینگونه اقدامات و بویژه جناب آقای دکتر قشلاقیان که واقعا وجود ایشان از هر لحاظ در منطقه باعث برکات و خدمات فراوان بوده است… خدا خیرشان دهد….
  • ماهشهر ی. انصافا دست همه بانیان این پروژه درد نکنه.خداوند پشت پناهتان باشد