شهردار ماهشهر خبر داد:

هتل و تالار بزرگ شهرداری بندرماهشهر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است +عکس

خورنا: شهردار ماهشهر گفت: هتل و تالار بزرگ شهرداری بندرماهشهر با ۳۰% پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

شهردار بندرماهشهر طی بازدیدی که از مراحل ساخت هتل و تالار بزرگ این شهرداری داشت طی اظهاراتی پیرامون این هتل به خبرنگار خورنا گفت: این هتل با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی واقع در خیابان آیت الله طالقانی ، نبش بلوار کوثر میباشد.

c9bf1570-843c-4a42-8103-c1d601387e5f_20140506_144227

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی ادامه داد: این مجتمع خدماتی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۲ هزار متر مربع بوده که طرح آن شامل هتل، تالار مراسمات و جشنواره ها و همایش ها و نیز دارای پارکینگ غیر مسقف می باشد که در حال ساخت است.

مهندس غلامحسین کمایی خاطر نشان کرد: این هتل و تالار بزرگ با توجه به کمبود هتل و تالار جهت همایش ها و جشنواره ها و نیز یادواره ها به واسطه نزدیک بودن شهر ماهشهر به بندر امام خمینی(ره) و شهرک های همجوار با جمعیت چشمگیر، متناسب با شرایط آب و هوایی و اجتماعی شهر طراحی گردیده است.

شهردار بندرماهشهر تصریح کرد: هدف از احداث این مجتمع توسعه زیر ساخت ها جهت خدمات دهی به شهروندان و و همچنین مسافران عزیز میباشد.

کمایی ابراز داشت: این مجتمع با هزینه ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و فروش اوراق مشارکت مردمی در حال ساخت می باشد.

وی در پایان بیان کرد: مدت ساخت این پروژه طبق قرارداد با پیمانکار مربوطه ۱۲ ماه است که در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خورنا، اخیرا برخی رسانه های محلی و استانی مغرضانه و بنا به دلایل نامعلومی به این پروژه شهرداری بندرماهشهر انتقاداتی وارد کرده و این مجتمع را “خرابه” خوانده بودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ebi دست شهردار و شهرداری درد نکنه ، انشالاه شاهد احداث پروژها و مکانهای تفریحی و پارک های بزرگ در سطح شهر ماهشهر باشیم جهت پیشرفت روزافزون شهر که همه ماهشهری ها لیاقت بهترین ها رو دارند.
  • یک معلم یک دلسوز سایت محترم خورنا دیروز مطلبی رادر انتقاد به دیدگاه حاکم در مدیریت شهری مبنی بر عدم توجه به استفاده از منابع طبیعی موجود جهت احداث اماکن تفریحی نوشتم و شما جلو انعکاس آنرا گرفتید جای تاسف دارد که شما هم با آزادی اندیشه مشکل دارید می توانستید به آن جواب منطقی بدهید اگر آنر قبول نداشتید