شهردار آبادان: مسئولیت اداره آبفای آبادان به شهرداری واگذار شود

خورنا: شهردار آبادان گفت: در راستای ایجاد مدیریتی یکپارچه و خدمت‌رسانی مضاعف، از مسئولان می‌خواهیم مسئولیت اداره آب و فاضلاب را به این شهرداری واگذار کنند.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای ایجاد مدیریتی یکپارچه و خدمت‌رسانی مضاعف، از مسئولان می‌خواهیم مسئولیت اداره آب و فاضلاب آبادان را به این شهرداری واگذار کنند.

وی اضافه کرد: اگر این اقدام صورت پذیرد هم شهروندان و هم مسئولان هرچه بیشتر شاهد تحولاتی عظیم در بحث فاضلاب شهری خواهند شد.

شهردار آبادان با بیان اینکه امروز مشکلات حاصل از حفاری و کنده‌کاری‌های فاضلاب و گاز سد راه بسیاری از پیشرفت‌ها و اقدامات شهرداری آبادان شده است تصریح کرد: البته این امر در خصوص مشکلات فاضلاب بیشتر صدق می‌کند و متاسفانه هیچ راه فراری از آن وجود ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: البته به دلیل اینکه ذخایر زیرزمینی آب‌های سطحی در آبادان زیاد بوده همین امر مشکلات بسیاری را برای فاضلاب مناطق مختلف شهری ایجاد کرده است.

شیرازی با ارائه راهکار در این زمینه گفت: باید دستگاه پمپاژ فاضلاب تقویت شود تا بتوان بر این مشکل چندین ساله که هر روز بر شدت آن افزوده می‌شود فائق آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *