تغییر دقیقه نودی استاندار خوزستان/ یکشنبه هوشنگ بازوند به عنوان استاندار خوزستان معرفی می شود

خورنا | سرویس سیاست و انتخابات: پس از تغییر دقیقه نودی مهدی دوستی برای تصدی استانداری خوزستان، یکشنبه هوشنگ بازوند به عنوان استاندار خوزستان معرفی می شود.

استاندار اسبق لرستان و کرمانشاه که در دو دوره استانداری انتقادات زیادی به وی وارد بود، با حمایت همه جانبه یکی از خوزستانی های مرکزنشین اصلاح طلب به عنوان گزینه استانداری خوزستان به دولت تحمیل شده است.

به گزارش خورنا، وی که در آستانه ۶۳ سالگی قرار دارد در حالی به عنوان استاندار خوزستان معرفی می شود که تجربه ای نه چندان موفق در دو استان لرستان و کرمانشاه را دارد و تاکنون استاندار یا معاون استاندار استانهای بزرگ و پرجمعیت نبوده است.

در ۱۱ تیر ۱۴۰۲ سید جواد حسینی کیا نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیه سنقر در دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی از تهیهٔ گزارشی ۱۱۰ صفحه‌ای از تخلفات مالی و اداری هوشنگ بازوند در دوران استانداری کرمانشاه خبر داد و گفت در صورت امضای نمایندگان استان کرمانشاه در صحن مجلس مطرح خواهد شد. وی افزود: طرح تحقیق و تفحص نزدیک به یک سال است که کاملا آماده است، اما برخی از نمایندگان استان صورت جلسه نهایی را امضا نمی‌کنند تا به صحن علنی مجلس برود. موضوع در اینجا گیر کرده و این تحقیق و تفحص هنوز در کمیسیون اعلام نشده است.

به نظر می رسد با توجه به گزارش تخلفات مالی و اداری بازوند در دوران استانداری کرمانشاه، انتصاب وی در استانداری خوزستان با چالش هایی برای سازمان های نظارتی همراه خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *