مرکز روان‌شناسی و مشاوره فرماندهی انتظامی خوزستان افتتاح شد

مرکز روان‌شناسي و مشاوره آرامش و نمايشگاه دائمي آسيب‌هاي اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه باحضور جمعی از مسئولان استانی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خورنا سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران با اشاره به سومین روز هفته انتظامی گفت: مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش و نمایشگاه دائمی آسیب‌های اجتماعی در معاونت فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شد.

وی در خصوص هدف از راه‌اندازی این مرکز بیان داشت: در سطح استان خوزستان آسیب‌های وجود دارند که نیاز است از طریق مشاوره با محیط و امکانات مناسب حل شوند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: با اقدامات خوبی که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان انجام گرفت محیط مناسبی در حوزه نمایشگاهی و مرکز مشاوره برای عموم شهروندان افتتاح شد.

سردار میرفیضی عنوان داشت: در این مرکز ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی همانند موادمخدر، فضای مجازی و.. که در وقوع جرایم تاثیرگذار هستند با استفاده از کارشناسان مجرب درون و برون سازمانی برای عموم شهروندان به صورت رایگان راه‌اندازی شد.

به گزارش خورنا در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره و مددکاری، فضای مجازی، آموزش پیشگیری از اعتیاد، عفاف و حجاب، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، اتاق بازی کودک و.. راه اندازی شده است و شهروندان نیز می‌توانند برای حضور در مرکز روان‌شناسی و مشاوره فرماندهی انتظامی استان خوزستان با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل نمایند.