درخشش هنرمندان خوزستانی در جشنواره‌ تئاتر لاهیجان

سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور 31 گروه نمایشی از 21 شهر و سه گروه نمایشی از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ شهریور۱۴۰۳ در هفت نقطه از شهر لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خورنا در این جشنواره نمایش کیمیا به کارگردانی «فاطمه پارسافر» و «مسعود کردی» از اندیمشک و نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی «آرش رضایی» از ماهشهر رتبه نخست بخش کارگردانی را دریافت کرده و به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

همچنین نمایش کیمیا به کارگردانی «فاطمه پارسافر» و «مسعود کردی» از اندیمشک دوم و نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی آرش رضایی از ماهشهر رتبه سوم را کسب کردند.

مجید اقبالی» برای بازی در نمایش دغدغه از اهواز و مسعود کردی برای بازی در نمایش کیمیا از اندیمشک نیز رتبه نخست بهترین بازیگر مرد را دریافت کردند و «فاطمه پارسافر» بازیگر نمایش کیمیا از اندیمشک نیز مقام دوم بهترین بازیگران زن را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این جشنواره نمایش کیمیا از اندیمشک موفق به کسب تندیس بهترین موسیقی (علیرضا داوودی)، لوح تقدیر و دیپلم افتخار طراحی فضا، طراحی لباس و طراحی بروشور شد.

بنابر این گزارش امسال سه گروه نمایشی از خوزستان و از شهرهای اندیمشک، بندرماهشهر و اهواز در سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان شرکت کرده بودند.