۱۳۰ هزار خانوار خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان عنوان کرد: ۱۳۰ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که حدود ۵۰ هزار نفر آنها دانش‌آموز هستند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز جمال شیبه در نشست خبری امروز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ گفت: امسال جشن عاطفه‌ها به مناسبت شروع مدارس از ۱۷ شهریورماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و امیدواریم تا قبل از نیمه مهرماه بتوانیم کیف، لوازم تحریر، پوشاک و بخشی از هزینه‌های رفت و آمد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد را از این طریق تامین کنیم.

وی افزود: البته ما به دانش آموزان نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد قرار ندارند هم در صورت معرفی مدیران مدارس برای رفع مایحتاج تحصیلی آنها کمک خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان عنوان کرد: ۱۳۰ هزار خانوار یعنی حدود ۳۰۰ هزار نفر در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که حدود ۵۰ هزار نفر آنها دانش‌آموز هستند.

شیبه ادامه داد: همچنین سه هزار دانشجو نیز در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که در قالب کمک هزینه شهریه (از یک تا پنج میلیون تومان)، وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و کار دانشجویی و…. به آنها کمک می‌کنیم.

وی در پایان از شهروندان خواست که در صورت تمایل به مشارکت در پویش تامین مایتاج تحصیلی دانش آموزان، کمکهای نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ پرداخت کنند.