افتتاح ۲۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در روستاهای اهواز

۲۰ طرح عمرانی روز شنبه دهم شهریور ماه، در آیینی به مناسبت هفته دولت، با حضور سید احمد موالی زاده فرماندار شهرستان اهواز، مجتبی یوسفی و سید محسن موسوی زاده نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و اهالی روستاها در روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهواز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خورنا و به نقل از فرمانداری اهواز در این آیین که مرتضی باوی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی اهواز و جمعی از مسئولین، دهیاران ، شوراها حضور داشتند، این ۲۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهواز افتتاح شد.

فرماندار مرکز استان خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت، و تبریک هفته دولت، افزود: این ۲۰ طرح شامل احداث چمن مصنوعی، کفپوش گذاری و روشنایی معابر، اجرای خط فاضلاب، خط خروجی و دفع آب های سطحی، زیرسازی و جدول کاری و آسفالت معابر و خیابان ها، با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی ها در این روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهواز اجرا شد.

سید احمد موالی زاده افزود: این طرح ها در روستاهای ام الطمیر، سید نبی، عشاره بزرگ، جسانیه بزرگ، جسانیه کوچک، حلاف یک، بروایه عمیر، سید جاسم، دغاغله ، ام الطمیر، گبیر یک، حده(بیت فارس)، سیدمعن، سیدعامر، مروانه بیت صحین، علی اکبر، اسدخان، حریه ۳، سید کرم و تصفیه شکر اجرا شد.

وی در پایان افزود: طرح های عمرانی خدماتی دیگری در روستاهای اهواز اجرا شده که به مناسبت هفته دولت در روزهای آینده افتتاح می شوند.