یک نماینده مجلس: کشاورزی شادگان به دلیل نبود آب در حالت نیمه تعطیل است

نماینده شادگان در مجلس با اشاره به نیمه تعطیلی کشاورزی این منطقه به دلیل کمبود آب گفت: اگر این مشکل برطرف شود قطعا می‌تواند برای افراد زیادی اشتغال پایدار ایجاد کند.

به گزارش خورنا هاشم خنفری پورجعفری با اشاره به اولویت‌بندی مشکلات حوزه انتخابیه خود و پیگیری رفع معضل بیکاری به طور ویژه برای این منطقه، گفت: ما مشکلات این منطقه را اولویت‌بندی کرده و رفع آنها را از طریق رئیس جمهور و وزرای مربوطه پیگیری کردیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات این منطقه معضل بیکاری است که از نبود شرکت‌های صنعتی و آب کشاورزی در این شهرستان نشات می‌گیرد.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر مشکل نبود آب کشاورزی در این منطقه حل شود قطعا می‌تواند برای افراد زیادی اشتغال پایدار ایجاد کند و این در حالی است که متاسفانه کشاورزی این منطقه به دلیل کمبود آب به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

خنفری در پایان بیان کرد: سه شرکت پتروپالایش و فولاد در این منطقه در مرحله دریافت مجوز قرار دارند و اگر فعالیت خود را آغاز کنند قطعا می‌توانند برای بخش اعظمی از افراد اشتغال ایجاد کنند بنابراین لازم است روند صدور مجوز برای آنها سریع شود.