ششمین روز از اعتراض کارکنان آبفا منطقه اندیمشک؛ رفع مشکل معیشتی درخواست ما است

خورنا_ کارکنان واحدهای مختلف اداری و عملیاتی آبفا منطقه اندیمشک ششمین روز متوالی تجمع خود به دلیل عدم دریافت مطالبات خود را برگزار کردند.

به گزارش خورنا از اندیمشک، کارکنان آبفا منطقه اندیمشک امروز و پس از تجمع در اداره مرکزی آبفا نسبت به عدم دریافت معوقات حقوق خود اعتراض و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان محلی و استانی به مشکلات خود شدند.

کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک پس از آن با حضور در محل فرمانداری شهرستان اندیمشک از مسئولان محلی و استانی،  توجه به رفع مشکلات معیشتی خود را تقاضا کردند و امیدوارند با پیگیری های انجام شده این مشکلات کاهش و رفع شوند.

کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک امسال فقط حقوق فروردین ماه خود را دریافت و ۴ ماه حقوق معوقه دارند و سنوات سال های گذشته خود را نیز دریافت نکرده اند. علاوه بر آن واریز بیمه تامین اجتماعی آن ها با مشکلاتی مواجه شده، همین موضوع اسباب نارضایتی کارکنان واحدهای مختلف اداری و عملیاتی را به دنبال داشته است.

علی رغم پیگیری و تلاش گسترده برای رفع مشکل پرداخت حقوق و بیمه تامین اجتماعی آبفا منطقه اندیمشک در طول ماه ها و سال های اخیر به دلیل عدم وجود درآمدهای مناسب و پایدار، خانواده آبفا اندیمشک نیز با مشکلات گسترده معیشتی مواجه شده اند و این زحمات تاکنون نتیحه لازم را به دنبال نداشته است.

طرح ادغام آبفا شهری و روستایی و تحمیل هزینه های گسترده مالی به آبفا، عدم تعریف و پیش بینی درآمدهای مالی پایدار و مناسب، وجود بدهی قابل توجه دستگاه ها و ادارات دولتی به آبفا اندیمشک، به کار گیری و استخدام بی رویه نیروی انسانی، وجود تعارض منافع و ارایه خدمات موازی با ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف از جمله شهرداری و منابع آب و سازمان آب و برق از جمله دلایل بروز مشکلات معیشتی برای کارکنان آبفا منطقه اندیمشک عنوان شده است.

آبفا منطقه اندیمشک با پوشش جمعیتی حدود ۱۶۰ هزار نفر، ۵ شهر اندیمشک، آزادی، چم گلگ، بیدروبه و حسینیه و ۶۰ روستا در شمال استان خوزستان واقع شده است و نقشی مهم و ممتاز در ارایه خدمات مورد نیاز میلیون ها نفر از زائران اربعین حسینی دارد و به عنوان ورودی استان خوزستان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشور است.

انتهای پیام/