مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد:

شرکت اروندان در آستانه تولید ۵۰۰ هزار بشکه نفت

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به عملکرد تولیدی این شرکت طی سه سال گذشته، اظهار کرد: دستاوردهای بسیاری در حوزه افزایش تولید در شرکت نفت و گاز اروندان به تحقق رسیده که این شرکت را به تولید روزانه ۵۰۰ هزار بشکه در روز نزدیک کرده است.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی شرکن نفت و گاز اروندان عبدالله عذاری اهوازی روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار که در منطقه دارخوین برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران گفت: “خبرنگاران پل ارتباطی بین صنعت و جامعه هستند. آن‌ها با پوشش دستاوردها، چالش‌ها و اخبار واحدهای تولیدی، به اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف کمک می‌کنند.”

وی افزود: “یک خبرنگار با نمایش واقع‌بینانه سختی‌های کار در صنعت، ارائه تحلیل‌های درست و انتقال اطلاعات صادقانه، می‌تواند زمینه گفتمان‌های جدید و مطالبه‌گری در جامعه را فراهم کند. این امر باعث می‌شود مسئولان تصمیمات بهتری اتخاذ کنند و انگیزه بیشتری برای کار داشته باشند.”

عذاری اهوازی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت، گفت: “ما در کنار افزایش تولید، به دنبال توسعه میدان‌های نفتی جدید مانند بند کرخه هستیم. این طرح‌ها فرصت‌های شغلی زیادی را برای مردم منطقه ایجاد خواهد کرد.”

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به عملکرد تولیدی این شرکت طی سه سال گذشته، اظهار کرد: دستاوردهای بسیاری در حوزه افزایش تولید در شرکت نفت و گاز اروندان به تحقق رسیده که این شرکت را به تولید روزانه ۵۰۰ هزار بشکه در روز نزدیک کرده است.

وی با بیان لزوم رویکرد توسعه محور در شرکت نفت و گاز اروندان، افزود: در کنار نقش راهبری میادین توانستیم وظایف توسعه‌ایی جدیدی برعهده بگیریم، از جمله طرح توسعه میدان نفتی بندکرخه که پیش‌بینی می‌شود در فاز نخست، با سرمایه‌گذاری ۴۳۵ میلیون دلاری به تولید روزانه ۱۸ هزار بشکه نفت برسد، که در مقاطع زمانی توسعه و بهره‌برداری فرصت‌های شغلی مستقیم و غیر مستقیم خوبی در منطقه می تواند ایجاد کند. همچنین پیش از این مسئولیت توسعه میدان اروند به این شرکت واگذار شده و در آینده نزدیک به دنبال بر عهده گرفتن توسعه میدان سوسنگرد نیز هستیم.

امید نصیری رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان نیز در سخنانی این مراسم را فرصتی دانست تا از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران که با جان و دل برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف تلاش می‌ نمایند، قدردانی کند.

وی کسب عنوان روابط عمومی برتر در عرصه تولید خبر و ارتباطات رسانه‌ای در سال ۱۴۰۱ را حاصل زحمات همکاران خود و ارتباط خوب روابط عمومی این شرکت با خبرنگاران و اصحاب رسانه در یک‌ محیط کاملا تعاملاتی و همدلانه دانست و بر ادامه این رویکرد و راه تاکید نمود.

بنابر این گزارش قبل از شروع مراسم، خبرنگاران از تاسیسات نفتی دارخوین بازدید کردند و از نزدیک با شرایط کاری سخت کارکنان این شرکت در هوای گرم خوزستان آشنا شدند و در پایان این نشست نیز از خبرنگاران حاضر که در پوشش اخبار صنعت نفت و گاز استان خوزستان و به خصوص شرکت نفت و گاز اروندان عملکرد برجسته‌ای داشته‌اند، تقدیر شد.