مهلت ۱۰ روزه دادگستری خوزستان برای راه‌اندازی نیروگاه برق سبحان رجحان

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در بازدید از نیروگاه در حال تاسیس سبحان رجحان اعلام کرد: این نیروگاه ظرف ۱۰ روز آینده باید وارد مدار تولید برق استان شود.

به گزارش خورنا مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: احداث نیروگاه تولید برق سبحان رجحان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که باتوجه به وجود اختلافات با پیمانکار، نیمه کاره رها شده بود و با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و برگزاری جلسات متعدد، روند تکمیل این نیروگاه تسریع شد.

در بازدید میدانی علی بیرانوند، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از نیروگاه در حال تاسیس سبحان رجحان مدیران برخی دستگاه‌های خدمت‌رسان استان نیز حضور داشتند.

معاون دادستان مرکز استان خوزستان در این بازدید در پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، به شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز مهلت ده روزه داد تا در مدت تعیین شده همکاری‌های لازم را جهت ورود این نیروگاه به مدار برق استان انجام شود.

به گفته بیرانوند، طبق مصوبات حاصل، پایه گذاری تا ۱۰ روز آینده تکمیل و این نیروگاه با ظرفیت اسمی تولید هفت و نیم مگاوات برق، وارد شبکه برق استان می‌شود که بخشی از مشکلات برق استان را مرتفع خواهد کرد.