تسریع در رفع تنگناهای معیشتی ملت ایران اولویت رئیس جمهور باشد

بسم الله الرحمن الرحیم (یدالله فوق ایدیهم)

درود بر ملت بزرگ و آرمان خواه ایران که در طی تاریخ  و در تمامی بزنگاه‌ها، علی رغم  آلام بی شمار که سزاوار نبودند، ایران جاودان را فریاد زدند. حرکت شورانگیز و غرورآفرین در خلق حماسه ی جاوید و به یادماندنی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین،هماره خواهد درخشید.

انتخاب شایسته ی دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رییس جمهور از سوی مردم فرزانه و فرهیخته ی ایران، پاسخ ارزشمندی است به هماهنگی، هدایت مدبرانه و سیاست ورزی اخلاق مدارانه ی احزاب اصلاح طلب، اعتدال گرا و عقلای سیاسی.

ضمن تقدیروسپاس بی کران از حماسه آفرینان و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مورد صیانت آرا به عنوان حق اساسی شهروندان و دعوت از همه ی ایرانیان برای شرکت در انتخابات، این انتخاب شایسته را به رییس جمهور منتخب؛ دکنر مسعود پزشکیان و همه ی نقش آفرینان این عرصه تبریک می گوییم و امیدواریم سلامت و صداقت ایشان در باب کرامت  و ارزش ذاتی انسان، فتح بابی باشد برای به رسمیت شناختن حقوق شهروند ایرانی  و خاصه “مطالبه گری” که ایام مدیدی است از یادها رفته است.

انتظار می رود؛  تسریع در رفع تنگناهای معیشتی ملت بزرگوار، تقویت احزاب و ایجاد فضای گفتمان اخلاقی_ عقلانی میان دیدگاه های مختلف، به کارگیری همه ی نیروهای متخصص، باتجربه و متعهد در نظام مدیریت کشور، فراهم آوردن سازوکارهای مناسب برای فعال نمودن بخش های خصوصی و بهره مندی بهینه از نهادهای مردمی به منظور جلب مشارکت نظام یافته و موثر مردم  برای حل مسائل موجود، از اولویت های کلیدی دولت منتخب باشد.

«دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش ستون به سقف تو میزنم اگر چه با استخوان خویش»

شهد این پیروزی شیرین گوارای وجود ملت شریف و حماسه ساز ایران

 

علی حسن فرد بابلی / شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *