اطلاعیه هیأت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز

رئیس هیأت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اهواز، از آمادگی بازرسی انتخابات برای دریافت گزارش های مردمی خبر داد.

به گزارش خورنا علی اکبر حجاری افزود: با توجه به رسالت بازرسین انتخابات در خصوص بازرسی و کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون و به منظور صیانت و حفاظت از آرای شهروندان در انتخابات، این اطمینان را به مردم و نامزدهای انتخاباتی می دهد که در راستای وظیفه ذاتی خود،سعی و تلاش نماید تا تمام مراحل انتخابات را رصد و زیر نظر داشته باشد‌.

وی همچنین از آمادگی، بازرسین انتخابات خبر داد و اظهار کرد: شهروندان محترم می‌توانند، پیشنهادها و گزارش‌های خود را پیرامون مسائل مختلف و تخلفات انتخاباتی به دفتر بازرسی انتخابات اطلاع دهند.

وی افزود: برای تسهیل در برقراری ارتباطات و رسیدگی سریع به گزارشات در حوزه‌ انتخابیه شهرستان اهواز، آماده دریافت گزارش های مردمی می باشد.

حجاری اضافه کرد: بدین منظور شهروندان محترم و فهیم اهواز می توانند در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی اشخاص ( حقیقی و حقوقی)، مدیران، مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی، آموزشی و ستادهای تبلیغاتی داوطلبان محترم انتخابات ریاست جمهوری، گزارش آن را به دبیرخانه ستاد بازرسی انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری اهواز تحویل داده و یا با شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۳۱۹۲۳ در میان بگذارند.

گفتنی است به استناد تبصره ۹ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، بازرسی انتخابات شهرستان از سوی استانداری و به منظور نظارت بر حسن اجرای انتخابات، اجرای صحیح قانون انتخابات و صیانت از آرای مردم تشکیل شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *