شهادت استوار نیروی انتظامی در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از شهادت استوار یکم کامران مسعودی تبار در درگیری با اشرار مسلح خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ سیدقاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز (پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) ماموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار این شهرستان حین گشت‌زنی در جهت برقراری نظم امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق شهرستان، ۲ نفر راکب موتورسیکلت به سمت خودروی پلیس اقدام به تیراندازی نمودند.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله با اقدام شجاعانه به سمت این ۲ نفر شرور تیراندازی کردند که پس از زمین گیر شدن افراد مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان بیان داشت: پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی انتظامی تعداد ۵ نفر از عاملین و همدستان افراد مهاجم دستگیر و تعداد ۵ قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف گردید.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: متاسفانه استوار یکم کامران مسعودی‌تبار دراین عملیات مجروح شده بود، پس از انتقال به بیمارستان و علی رغم تلاش پزشکان این مامور فداکار شامگاه امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی در پایان ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

خبرگزاری پلیس خوزستان نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور استان خوزستان می‌رساند که مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید ” کامران مسعودی‌تبار” ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۴ تیرماه در میدان امام (ره) شهرستان شادگان برگزار و سپس در همان روز برای تشییع و خاکسپاری به استان ایلام منتقل خواهد شد.