غرق شدن ۲ نفر از عوامل فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی در آبادان

علی شیروانی و وحید یوسفی ۲ نفر از عوامل فیلمبرداری سریال تلویزیونی «رویای نیمه شب» روز سه‌شنبه هشتم خرداد در رودخانه بهمنشیر آبادان غرق و جان باختند.

به گزارش خورنا علی احمدیان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان امروز چهارشنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته وقوع حادثه غرق شدن ۲ جوان حدود ۲۱ و ۳۰ ساله در رودخانه بهمنشیر حوالی روستای مقیطیه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله گروه غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن عملیات امداد و نجات را آغاز نمودند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در پایان بیان کرد: غواصان سازمان آتش نشانی شهرداری آبادان پس از جستجو دقیق و مهارت فنی در محل حادثه توانستند جسد هر ۲ نفر را از آب خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند.

سعید سعدی، تهیه‌کننده «رویای نیمه شب» نیز درباره این حادثه توضیح داد: روز گذشته دو تن از عوامل ( علی شیروانی و وحید یوسفی) در حال آماده‌سازی صحنه بودند که به دلیل جزرومد و بالا آمدن آب رودخانه بهمنشیر کارشان با مشکل روبه‌رو و سخت می‌شود که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه سریال «رویای نیمه شب» روزهای پایانی ساخت را سپری می‌کرد که این حادثه ناگوار اتفاق افتاد گفت: عوامل سازنده سریال هم‌اینک در آبادان هستند و فردا (پنجشنبه) تشییع پیکر علی شیروانی در همدان و وحید یوسفی در تهران برگزار و پیکر این دو عزیز به خاک سپرده می‌شود.