رئیس کل دادگستری خوزستان: گردن گردنکشان سلاح را خواهیم شکست/ تیراندازی در مراسمات یعنی محاربه علیه نظام

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه ما در زمینه سلاح با کسی شوخی نداریم اظهار کرد: به همت بزرگان و سران عشایر استان و نیز نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی به زودی گردن کشان سلاح را بدون هیچ گونه اغماضی خواهیم شکست.

به گزاراش خبرنگار خورنا از اهواز حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در خوزستان گفت: در تمام جلساتی که تاکنون با بزرگان و سران عشایر داشتیم همه آنها متفق‌القول بودند که باید با پدیده شوم سلاح و اسلحه غیرمجاز به جد در استان برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه ما در زمینه سلاح با کسی شوخی نداریم اظهار کرد: به همت بزرگان و سران عشایر استان و نیز نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی به زودی گردن کشان سلاح را بدون هیچ گونه اغماضی خواهیم شکست.

رئیس کل دادگستری خوزستان یادآور شد: بسیاری از تیراندازیهایی که در مراسمات استان انجام می‌شود علیرغم میل صاحب مراسم بوده و با برنامه‌ریزی بدخواهان انقلاب و امنیت کشور صورت می‌گیرد.

مرادی اظهار کرد: تک تک قضات و دادستان‌های استان خوزستان از این پس موظفند که نه تنها با عاملان تیراندازیها در مراسمات بلکه با صاحبان مراسم نیز تحت عنوان مشارکت و معاونت در جرم، بدون کوچکترین ارفاق و با حداکثر مجازات قانونی برخورد کنند.

وی بیان کرد: کسی که اسلحه جنگی کلاشینکف و کلت به دست می‌گیرد و در مراسمات و اجتماعات تیراندازی می‌کند قطعا هدفش ایجاد رعب، وحشت و برهم زدن امنیت کشور است و بالطبع حکم چنین فردی نیز چیزی جز محاربه علیه نظام نخواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: همچنین کسانی هم که اسلحه جنگی به استان قاچاق می کنند در ردیف محاربه علیه نظام قرار دارند و نیروهای نظامی، اننظامی و امنینی وظیفه دارند بدون هیچگونه رحم و عطوفتی ضمن قانون بکارگیری سلاح با آنها مقابله شدید بکنند.

مرادی با بیان اینکه قول می‌دهیم سلاحهای غیرمجاز هرچه زودتر در استان جمع‌آوری شوند اظهار کرد: سلاحهای مجوزدار شکاری نیز به جز در مواردی که برای عشایر واجب و ضروری است در دیگر موارد باید جمع‌آوری شوند.

وی در پایان گفت: بزرگان طوایف و سران عشایر وظیفه دارند هرچه سریعتر با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی استان نسبت به جمع‌آوری اسلحه‌های غیر مجاز و تعیین تکلیف سلاح‌های مجاز اقدام کنند چراکه از این تاریخ به بعد هرکس در این زمینه دستگیر شد به هیچ عنوان در حق وی ارفاقی نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اشتری شما اول پرونده های یکسال پیش را ترتیب اثر بده بعد اقدام بعدی انجام بده شما اول فساد و کم کاری و رفتار سلیقه ایی درون دادگستری خوزستان انجام بدهید بعدا انشالله اقدامی انجام دهید سپاس