رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خبر داد:

پیشرفت ۴۸/۵ درصدی طرح جامع فاضلاب اهواز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی طرح جامع فاضلاب اهواز علیرغم اینکه در ابتدای سالجاری ۴۳ درصد بود ولی در حال حاضر دارای پیشرفت ۴۸/۵ درصدی است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز مهرداد نیکو امروز چهارشنبه یازدهم اسفند ۱۴۰۰ در پایان دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز دو دستورکار وجود داشت که دستورکار اول در مورد طرحهای پژوهشی از محل یک درصد بودجه هزینه‌ای دستگاههای اجرایی استان و دستورکار دوم نیز به طرح جامع فاضلاب شهر اهواز اختصاص داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ طرح پژوهشی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده است که ۱۲ طرح در جلسه قبلی و سه طرح نیز در جلسه امروز مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ضمن اشاره به تخصیص ۷۵۵ میلیارد تومان به طرح جامع فاضلاب اهواز گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان این اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری و ۲۵۵ میلیارد تومان دیگر نیز از محل ردیف‌های قانون بودجه تخصیص یافته است.

نیکو در پایان عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی طرح جامع فاضلاب اهواز علیرغم اینکه در ابتدای سالجاری ۴۳ درصد بود ولی در حال حاضر دارای پیشرفت ۴۸/۵ درصدی است.