برگزاری نمایشگاه مبلمان همزمان با پیک چهارم کرونا در بندرماهشهر

همزمان با آغاز پیک چهارم کرونا در بندرماهشهر، برگزاری نمایشگاه مبلمان در محل سالن نمایشگاه دائمی شهرداری انتقاد های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش خورنا، در روز های گذشته، بنرهایی در سطح شهرستان بندرماهشهر نصب شده که خبر از برگزاری نمایشگاه مبلمان تهران در سالن نمایشگاه های دائمی شهرداری از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن می دهد.

این نمایشگاه در حالی برپا می‌شود که از آغاز این هفته و با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بندرماهشهر، محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که ظاهرا نمایشگاه مبلمان تهران از این محدودیت ها مستثنی است.

زمان فعالیت این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ بیان شده است؛ این در حالیست که صنوف استان خوزستان مطابق با دستور استاندار تا ساعت ۲۱ قادر به فعالیت می باشند.

حال سوالی که مطرح می شود این است که اداره صنعت، معدن و تجارت بندرماهشهر به چه دلیل و بر چه اساس مجوز برگزاری نمایشگاه مبل تهران در بندرماهشهر صادر کرده است؟

در این بین، عملکرد شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر نیز جالب توجه است؛ به طوری که صنوف ماهشهری را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب می کند اما واکنشی به برگزاری نمایشگاه در سالنی سرپوشیده نشان نمی دهد.

گفتنی است طی یک سال اخیر با آغاز شیوع کرونا بازار با رکود شدیدی مواجه بوده‌ و اداره صمت به جای حمایت از بازاریان شهرستان، با برپایی این نمایشگاه به آن ها پشت کرده است.